Vítězem druhé Sklik výzvy na téma pokročilé RTG strategie je Acomware

Eva Libichová 21. listopadu 2018

Začátkem září jsme před naše certifikované agentury hodili pověstnou rukavici v podobě vyhlášení druhé Sklik výzvy. Našlo se spoustu PPC specialistů, kteří ji zvedli a přihlásili své retargetingové strategie. Vítězem se stala RTG strategie z dílny certifikované agentury ACOMWARE pro klienta Spokojeny Pes.cz s.r.o. Strategii vytvořil PPC specialista Martin Darsa.

U klienta se řešily dva problémy. První z nich byla nutnost opětovně aktivovat uživatele, kteří již dříve nakoupili. Druhý pak, jak zvednout návštěvnost blogu. Při řešení těžil ze stávajících čtenářů blogových článků. Ti klientovi sice zvyšovali návštěvnost webu, ale doposud s nimi nepracoval.

Porota u této strategie ocenila především samotný originální nápad na oživení uživatelů blogu. Dále skvěle napsanou nativní reklamu a využití best practices. Výsledky a spokojenost klienta pak jen potvrzují, že to mělo smysl. Níže si můžete přečíst o vítězné strategii více.

Jak vítězná RTG strategie v Skliku vypadala

Nejdříve bylo nutné vymezit skupinu dříve nakupujících uživatelů časovým obdobím nákupu 60 až 365 dní. Ty poté oslovit pomocí kombinované reklamy. Reklama byla psaná tak, aby z ní na první pohled bylo jasné, že je upoutávkou na článek a cílová URL směřovala na šestidílný seriál o správném krmení psů. Na úrovni sestavy Martin vyloučil všechny nakupující v posledních 60 dnech.

Z těch uživatelů, kteří se proklikli skrze kampaň výše, poté vytvořil retargetingové publikum, na které opět cílil kombinovanou reklamou. Tentokrát však s cílovou URL zobrazující krmiva pro psy.

Cíle kampaně stanovené výše byly splněny a kampaně stále běží a přinášejí klientovi spokojené zákazníky.

Děkujeme všem certifikovaným agenturám za účast v 2. Sklik výzvě a už se těšíme na vyhlášení té další.

Autoři zdrojového článku Martin Darsa a Patrik Gajdoš

Sdílet na sítích