Lidé si stále častěji vybírají auta přes mobil, Sauto.cz proto inovuje mobilní verzi svého webu

Kristýna Hořovská 2. dubna 2019

Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, se rozhodla vylepšit dosavadní mobilní verzi oblíbeného portálu Sauto.cz. Důvodem je rostoucí podíl přístupů z mobilních zařízení. Nová mobilní verze Sauto.cz nabídne lidem kompletní informace o inzerovaných nabídkách i rozšířené informace o prodejcích samotných.

Podíl návštěv z mobilních zařízení se na největším internetovém autobazaru v Česku Sauto.cz přiblížil 50 %*. Společnost Seznam.cz proto připravila novou verzi webu tak, aby byla pro mobilní uživatele ještě bezpečnější a aby na ní našli veškeré informace, které hledají. Nová mobilní verze je proto přehlednější a také obsažnější.

Součástí nové podoby webu je i přehlednější detail vozu doplněný o základní parametry a také přesnější výpis nabízených vozidel. Nově přidané jsou také profily prodejců. Ty umožňují prohlédnout si jejich kompletní nabídku,“ uvedl Pavel Kolář, manažer produktového týmu divize Služby.

Inzerenti mohou cílit třeba i podle druhu paliva, které uživatel preferuje

Novou verzi webu Sauto.cz ocení i inzerenti. „V souladu s trendy podporujeme nyní širší spektrum cílení například podle výrobce, modelu, ceny auta nebo druhu paliva. Pro programatický nákup nabízíme více formátů reklamy, u přímého nákupu jsme přidali rich media formáty a větší rozměr banneru 480×480 px, který je výkonnější a také uživatelsky příjemnější,“ doplňuje Kolář.

Vylepšená mobilní webová aplikace je součástí dlouhodobého projektu, jehož cílem je zbrusu nové Sauto.cz. Na jeho novou podobu se mohou uživatelé těšit už na přelomu roku.

*data vycházejí z výzkumu NetMonitor, březen 2019, (SPIR, Gemius)

Kristýna Hořovská

PR specialista

Sdílet na sítích