Vánoční kampaně Seznam.cz promují užitečné Vyhledávání, chytrého rádce Zboží.cz i mobilní telefon jako dárek

Kristýna Hořovská 5. prosince 2019

Česká internetová jednička Seznam.cz letos podporuje své služby a produkty v několika vánočně zaměřených kampaních. Seznam.cz Vyhledávání uživatelům nově přináší speciální sváteční obsah, nákupní rádce Zboží.cz upozorňuje díky praktickým funkcím na nejvýhodnější vánoční nákupy a mobilní telefony Samsung Galaxy A40 a A20e nabízí rychlý přístup k seznamáckým službám. Podpory se dočká i Televizeseznam.cz a její sváteční obsah.

Kampaně na Seznamu jsou letos zaměřené vyloženě vánočně a jejich cílem je zpříjemnit uživatelům svátky a pomoci jim s výběrem i nákupem dárků.

Česká internetová jednička letos podporuje například svou službu Seznam.cz Vyhledávání a uživatelům přináší vánoční tematický obsah přímo v rámci vyhledávání. Pro stávající i nové uživatele nabízí přidanou hodnotu v podobě obsahu zaměřeného na česká vánoční témata a nabízí cenné tipy a související zpravodajský i lifestylový obsah. Lidé se tak mohou nechat inspirovat například při pečení cukroví nebo chystání sváteční výzdoby.

Uživatelé si tak díky přidaným kartám a doplňkovému souvisejícímu obsahu vyzkouší kvalitu výsledků vyhledávání vybraných vánočních klíčových slov. Obsah se jim tedy zobrazí nejen v rámci bannerové kampaně, ale i při zahledání určitých výrazů s vánoční tématikou.

Kampaň proběhne v prosinci v rámci self-proma, na domovské stránce Seznam.cz a nechybí ani sociální sítě a PPC kampaně. „Uvažujeme, že bychom podobné tematické sekce vytvářeli i pro další zásadní události v roce. Obsah by opět vycházel z trendujících témat v našem Vyhledávání. Naším cílem je zkracovat uživatelskou cestu k sezónnímu obsahu,“ uvádí Monika Mašková, brand manažerka Vyhledávání Seznam.cz.

Srovnejte si to, ať máte bohatšího Ježíška, radí Zboží.cz

Velkou vánoční kampaň má letos i nákupní rádce Zboží.cz. Promo vyzdvihuje hlavně praktickou funkci srovnávače, která je v době vánočních nákupů pro uživatele zásadní. „Chceme dát lidem vědět, že na Zboží.cz si srovnají nabídky několika e-shopů a jednoduše a pohodlně si vyberou vánoční dárky za tu nejlepší cenu,“ říká Jan Kriegel, manažer nákupního rádce.

Kampaň, jejíž claim je „Srovnejte si to, ať máte bohatšího Ježíška“, probíhá na Nově, Primě a na Televizi Seznam, rádiích Expres FM a Classic Praha, v printu, v síti kin CineStar i na in-house onlinových médiích. V mediamixu nechybí také YouTube nebo Facebook. Kampaň trvá do 13. 12. 2019.

Tipem pro Ježíška je letos i mobilní telefon. Ten od Seznamu nově promují i influenceři

Před Ježíškem upozorňuje Seznam.cz také na mobilní telefony Samsung Galaxy A40 a Samsung Galaxy A20e se seznamáckými aplikacemi. „V první fázi kampaně motivujeme potenciální uživatele ke koupi mobilu jako dárku pod stromeček, ve druhé fázi naváže výzva k využití povánočních slev,“ upřesňuje Jan Pačovský, brand manažer Seznam.cz.

Kampaň zahrnuje selfpromo napříč službami Seznamu, například na domovské stránce Seznam.cz, na obsahových webech Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz či Sbazar.cz. Sdělení podporuje i rádio Expres FM, deník Právo a sociální sítě nákupního rádce Zboží.cz. Nově se zapojují také in-house a externí influenceři. Spolupráce s nimi probíhá ve spojení s agenturou WeDigital. Kampaň poběží až do ledna 2020.

K svátkům patří i silvestrovské speciály, nebudou chybět ani na Televizeseznam.cz

Na Vánoce se lidé mohou těšit také na speciální vánoční obsah na videoportále Televizeseznam.cz i na terestrické Televizi Seznam. O filmech, dokumentech, silvestrovských speciálech, nových dílech pohádek a seriálech se diváci dozví díky kampani, která poběží v prosinci v rámci selfproma, na sociálních sítích, rádiu Expres FM i v deníku Právo.

Kristýna Hořovská

PR specialista

Sdílet na sítích