Jak získat více zákazníků s tarifem Profituj na rok

9. prosince 2021

Seznam naplno nabízí hned několik variant tarifů. Ty se od sebe liší nejenom cenou, ale především prvky a možnostmi, které vedou k oslovení uživatele. Jedním z nich je také tarif Profituj, který je ve spojení s Ročním předplatným ideální pro všechny, kteří chtějí být vidět a chtějí být pro své klienty lehce dohledatelní po celý rok. Pojďte s námi mrknout na zoubek Seznamu naplno, konkrétně tarifu Profituj. Na to, proč se vyplatí, jaké výsledky přinesl společnosti EURO CAR Zlín a jaké výsledky může přinést i vám.

Je vaším cílem oslovit co největší množství zákazníků a mít jistotu, že budete viditelní a snadno dohledatelní po celý rok? Pak je pro vás nejlepší variantou tarif Profituj spolu s Ročním předplatným. A nemusíte se bát, předplatné vás nebude nijak limitovat. Nastavení kampaní můžete v průběhu roku libovolně měnit podle svých potřeb.

Výhody Seznamu naplno a tarifu Profituj 

Seznam naplno vám pomůže získat nové zákazníky. Vaše podnikání navíc bude vidět na nejnavštěvovanějších českých stránkách – hlavní stránce Seznam.cz, v jeho vyhledávání, na Firmy.cz a Mapy.cz.

S předplaceným tarifem Profituj oslovíte nové zákazníky v momentech jejich rozhodování a během hledání firmy nebo služby. Celoroční výkon profilu (v průběhu je možné nastavení kampaní editovat). Dlouhodobé budování značky a díky tomu vyšší zapamatovatelnost a propojení s jejími dalšími aktivitami a reklamou mimo Firmy.cz. 

S Ročním tarifem navíc získáte 10 % bonusového kreditu v hodnotě 2 920 Kč, výrobu brandingu v hodnotě 2 000 Kč zdarma a profil Seznam naplno bez výpadků z aukce.

O klientovi a naší spolupráci

EURO CAR Zlín s.r.o. je autorizovaný prodejce vozů Volkswagen, Volkswagen užitkové vozy a certifikovaný servisní partner značek Volkswagen, Audi, Seat, ŠKODA a Volkswagen užitkové vozy. Kromě prodeje nových vozů nabízí také kvalitní a garantované ojeté vozy, a to prostřednictvím značky Das WeltAuto. Od roku 2018 je společnost součástí multibrandové skupiny AUTO UH, která patří mezi největší a nejsilnější autocentra na Moravě.

Zaměřili jsme se především na to, aby byla firma pro potenciální zákazníky dohledatelná po celý rok. Po rekonstrukci autosalonu, bylo důležité zvýšení návštěvnosti showroomu, který by mohl vést k nárůstu prodeje osobních a užitkových vozů.

Jaké byly výsledky 

Po optimalizaci a spuštění tarifu Profituj se výrazně zvýšily počty zobrazení a také prokliků. K nejvyššímu nárůstu zobrazení došlo především na hlavní straně Seznam.cz, dále v hledání na Seznam.cz a Firmy.cz. Počty zobrazení celkově vzrostly v druhém období na 256 % a počty prokliků na 207 %.

Jednotlivé typy prokliků mají většinou rostoucí tendenci, avšak například prokliky na Facebook nebo Panoramu naopak klesly.

Nejvýznamnější nárůst z původních 100 % jsme zaznamenali u akčních nabídek na 484 %, nabídek z Sauto.cz na 293 %, prokliku na web na 169 % a e-mail na 265 %.

Sledovali jsme také vývoj prokliků na Plánování trasy, kde jsme zaznamenali nárůst o 18 %. S tím souvisí také otevírací doba prodejny, a i zde jsme zaznamenali růst. 

Co myslíte, byl splněn cíl kampaně? To se dozvíte v naší případové studii. 

Máte i vy zájem ukázat se více lidem a získat tak více zákazníků? Podívejte se na na naše stránky nebo nám napište na seznam.naplno@firma.seznam.cz.

Sdílet na sítích