Jaká je budoucnost cílené reklamy?

Co se stane, když nebude možné využívat cookies webů třetích stran? Jaká řešení nabízí Seznam.cz pro vydavatele obsahu, zadavatele reklamy a internetové uživatele? Odpovědi na tyto otázky jsme vám přehledně shrnuli do následujícího přehledu článků, podcastů a rozhovorů.

Podcasty

Proč cookies končí a co přijde po nich? Jaký vliv to bude mít na cílenou reklamu? Přehledně a jednoduše vám to vysvětlí programmatic manager Dominik Kosorín v podcastu Nejen o reklamě.

Ředitel divize reklamy v Seznamu kromě jiného v podcastu poodhaluje, proč je pro české vydavatelé důležité identifikovat své uživatele, jak jim v tom může Seznam pomoct a jak v budoucnosti bude vypadat kontextová reklama.

Komplexní informace o přihlášení přes Seznam účet pro váš web najdete na stránkách Seznam Partner.

Články

Řešení, jak se připravit na budoucnost bez cookies třetích stran, je určitě vícero. Naší ambicí není jen najít nějaké náhradní řešení, ale najít i způsob, jak do budoucna pracovat s kvalitnější identitou, než jakou jsme měli doposud.

„Ideální cestu vidíme v přihlašování uživatelů, které umožňuje nejen držet kvalitnější identitu, ale zároveň nabízí i jim samotným řadu výhod. Můžeme jim třeba lépe personalizovat obsah a služby a zároveň umožňujeme i snadnou správu nastavení týkajících se ochrany jejich soukromí,“ říká Dominik Kosorín, programmatic manager v Seznamu.

Byznys s cílenou reklamou končit nebude. Změní se pouze to, kdo bude schopný cílenou reklamu vydávat, kdo bude moci s cílenými daty pracovat a kdo přístup k těmto datům ztratí.

V Seznam.cz se snažíme, aby bylo možné i nadále na českém trhu reklamu efektivně a kvalitně cílit. Díky tomu si publisheři zachovají příjmy z inzerce, uživatelé dostanou kvalitní obsah zdarma, a navíc nebudou muset sledovat reklamu, která neodpovídá jejich zájmům.

Vydavatelé obsahu můžou využívat přihlašování svého publika přes účet Seznamu.

Ten dokáže identifikovat uživatele napříč doménami. To by do budoucna umožnilo, při domluvě všech zapojených subjektů, používat tuto identifikaci pro doručování reklamy.

Přihlášení od Seznamu využívají už partneři Deník nebo Kondice z vydavatelství Vltava Labe Media.

Řada webů, včetně Seznam.cz, dnes nabízí možnost přihlášení přes některého z poskytovatelů identity. „Je to bezpečné a hlavně pohodlné řešení, protože není třeba si udržovat a hlídat vlastní databázi uživatelů,“ říká Ondřej Žára, senior programátor UI v Seznamu.

„Přihlášení přes Seznam může provozovatelům webů a zejména jejich uživatelům usnadnit komplikovaný proces přihlašování. Věříme, že tak přispíváme ke zvýšení bezpečnosti a komfortu všech našich uživatelů.“

Přečtěte si, jak technologie funguje a jak ji můžete implementovat na váš web.

Chcete se dozvědět více?

Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám rádi ozveme.
  • Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek

    Zpracování osobních údajů

    Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

    Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

    • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
    • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

    Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

    Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

    Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

    Beru na vědomí