Naučte se dobře mířit aneb jaká je budoucnost cílené reklamy?

Poradíme vám, jak nastavit cílení svých kampaní, abyste dokázali oslovit své relevantní zákazníky a vaše kampaně byly stále efektivní i v době, kdy nebudou k dispozici cookies třetích stran. Seznam.cz nabízí hned několik řešení přehledně a na jednom místě. 

S čím vám můžeme pomoci, aby vaše podnikání bylo ještě úspěšnější:

Přihlášení přes Seznam – řešení pro e-shopy a obsahové weby

E-shopy zpozorněte! Máme pro vás nové tlačítko, které usnadňuje online nakupování. Výrazně totiž zjednodušuje registraci před zaplacením zboží. Provozovatele internetových obchodů zase lépe propojuje s jejich zákazníky.

Máte vlastní web s online obsahem? Pak vás bude nejspíš zajímat, že prohlížeče jednou přestanou podporovat využívání cookies třetích stran napříč weby. Vy tak přijdete o možnost zobrazovat cílenou reklamu, která pravděpodobně patří k vašim podstatným zdrojům příjmu z vašeho obsahu. Přihlášením přes Seznam můžete své uživatele i nadále bezpečně identifikovat a cílit na ně reklamní sdělení. Přihlášení od Seznamu využívají už partneři Deník nebo Kondice z vydavatelství Vltava Labe Media.

Tipy jak pracovat s cílením i ve světě bez cookies

Cílení je neodmyslitelnou součástí plánování vašich kampaní v Skliku. Aktuální legislativní úpravy a již probíhající změny využívání cookies třetích stran mohou kvalitu i cenu cílení ovlivnit, a tím také ohrozit výkon kampaní. Seznam se na tuto změnu dobře připravil a nabízí svá řešení v podobě nových produktů.

01/ Rozšiřte dosah svých reklamních sdělení díky Jednoduché obsahové kampani

Jde o nový typ kampaně v rozhraní Skliku. Pro její zobrazování stačí zadat pouze alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu za proklik. Velkou výhodou je zároveň stávající výhodnější cena za proklik – dle statistik Seznamu z ledna 2022 až o 50 až 75 %! Chcete vědět, jak na to?

Jak Alza využila Jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku?

Uživatelé, kteří neudělí souhlas s cílenou reklamou, či mají blokované cookies v prohlížeči, také nakupují. Toto tvrzení jsme si chtěli potvrdit využitím Jednoduché obsahové kampaně (dále v textu bude zkráceno na JOK), která dokáže těmto uživatelům reklamu zobrazit. Přečtěte si, jak kampaň pro Alzu fungovala.

02/ Chcete získat nové potenciální zákazníky a posílit zároveň svou značku?

Posviťte si na akviziční cílení a brandové formáty jako je videoreklama či branding.  Přečtěte si více o nejvhodnějších formátech v našem blogovém článku.

03/ Jste e-shop a využíváte již dynamický retargeting?

Rozšiřte zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o vaše produkty pomocí DRTG návštěvníků Seznamu. Jak na to?

04/ Máte databázi zákazníků?

Zkuste je oslovit díky cílení na vlastní seznamy zákazníků. V našem blogovém článku se dozvíte víc.

05/ Využíváte ve svém marketingovém mixu RTB?

Využijte naše data  ke zvýšení zásahu cílených kampaní.

Načerpejte inspiraci a cenné informace:

Chcete se dozvědět více?

Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám rádi ozveme.
  • Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek

    Zpracování osobních údajů

    Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

    Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

    • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
    • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

    Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

    Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

    Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

    Beru na vědomí