Přejít na obsah

Optimalizační tipy

(Stránka 2)



Certifikované agentury Sklik mají nového člena Optimio

15. března 2021

Je jím agentura Optimio s.r.o., která nyní získává s tímto oceněním spojené výhody. Patří mezi ně například předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účastnit se konference Klub Sklik s doprovodných programem. Agentura může dále využít účast na dalších konferencích pořádaných Seznamem, osobních setkání s konzultanty a další individuální vzdělávání dle potřeb …


Co přineslo nové cílení na zájmy v Skliku

10. března 2021

V návaznosti na nedávno aktualizovanou zprávu o plošném přechodu na nová cílení na zájmy v obsahové síti Skliku, přidáváme několik zajímavostí a věříme, že i pozitivních informací o dosavadních výsledcích. Jak již bylo zmíněno v původním článku, při testování jsme zaznamenali pozitivní vliv nového cílení na výkon vašich kampaní. O to více nás těší, že …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od března 2021

1. března 2021

Po nedávném souhrnu novinek navazujícím na téma výhod uvedených parametrů a kategorií u vašich nabídek přinášíme přehled nově založených kategorií a parametrů a dalších změn, ke kterým došlo během únoru tohoto roku. Založili jsme 3 nové kategorie a přidány či upraveny jsou desítky parametrů.


Optimalizační tipy: Usnadněte si práci v Skliku pomocí filtrů

20. ledna 2021

Každý specialista se ve své praxi setkal s různě velkými Sklik účty. Některé mají pouze pár kampaní, některé v řádu desítek. Orientace a hledání v nich potom může být velmi náročnou disciplínou. Skvělým pomocníkem jsou filtry, díky kterým jste schopni na pár kliknutí získat kýžené informace. Jaké filtry používají konzultanti Skliku při své práci nejčastěji?


Videonávod – DRTG kalkulačka

Pracujete v rámci svých DRTG kampaní s časovým rozlišením a nejste si jistí, které seznamy nebo kombinace správně vylučovat? Nebo si chcete jenom zkontrolovat, zda už máte vyloučeny správné retargetingové seznamy? Může vám pomoci DRTG kalkulačka v naší nápovědě.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Reklama Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/reklama (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí