Přejít na obsah

#Pro inzerenty

(Stránka 2)



Zboží.cz nově přináší e-shopům možnost inzerovat i bazarové zboží

13. září 2021

Už brzy nabídneme našim inzerentům možnost inzerce rozbaleného a použitého zboží tam, kde ho lidé nejčastěji hledají – přímo na Sbazar.cz. Spuštění zobrazování máme naplánováno na konec roku 2021. Nabídky je ale možné zařadit do feedu Zboží.cz už teď. Rozšíření se týká těchto typů produktů: Rozbalené (open_box): Výrobky rozbalené za účelem předvádění či focení pro …


Díky Seznam Cross Audio bude vaše reklama slyšet v rádiích i podcastech

Michaela Svobodová 6. září 2021

Využijte unikátní možnost nákupu audio prostoru prostřednictvím balíčku Seznam Cross Audio. Jde o kombinaci audio prostoru v podcastech z tvorby redakcí Seznam Zpráv, Novinky.cz, rádiové reklamy na Expres FM a Classic Praha a floatingové pozice ve všech podcastech nabízených na nové plaformě Podcasty.cz. Najdete tady přes 300 pořadů z toho nejzajímavějšího, co v oblasti podcastové tvorby za poslední 3 roky v ČR vzniklo. Kde všude …


Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od září 2021

1. září 2021

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v srpnu tohoto roku. Nově založené kategorie V rámci chystání se na zimní sezónu vznikla na Zboží nová sekce pro Vánoce. Dům, byt a zahrada | Bydlení a doplňky | Bytový textil, doplňky a dekorace | …


Brandové kampaně mají významný dlouhodobý vliv na konverze, říká Jakub Ouhrabka z ComGate

Michaela Svobodová 16. srpna 2021

ComGate provozuje platební brány pro e-shopy a platební terminály v prodejnách, obsluhuje přes 7 tisíc klientů. Je to česká společnost z Hradce Králové, která svými službami konkuruje i nadnárodním hráčům. V čem je jádro úspěchu firmy, která meziročně roste v desítkách procent v objemu transakcí i počtu klientů a jak jim v úspěchu pomohla jejich …


5 tipů, jak na brandové kampaně i s menším rozpočtem

Michaela Svobodová 11. srpna 2021

Jak už jste měli možnost zachytit v předchozích článcích, investice do budování značky jsou z dlouhodobého hlediska nezbytné. Platí to i v případě, že váš marketingový rozpočet zrovna nedosahuje milionů. Lámete si ale hlavu s čím začít? Žádné obavy, jsme tu my a poradíme vám s vaší brandovou kampaní.  Co jsou to brandové kampaně Možná …


Podnikáte v segmentu ubytování? Nechte svůj business zazářit na Seznamu

Michaela Svobodová 5. srpna 2021

Díky Firmy.cz a Seznam Naplno si i koronou zasažený segment ubytování může pomoct k lepším výsledkům a vyšší obsazenosti v hlavní sezoně. Jak na to? Přinášíme praktické tipy i exkluzivní informace o tom, jak se segmentu daří. 3 tipy, jak můžete jako ubytovací zařízení dosáhnout na více rezervací Po těžkém období, kdy byly ubytovací zařízení …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí