Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 2)



Certifikované agentury Sklik mají nového člena Pudeto

17. března 2021

Je jím agentura Pudeto.cz, která nyní získává s tímto oceněním spojené výhody. Patří mezi ně například předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účastnit se na konferenci Klub Sklik s doprovodných programem. Agentura může dále využít účast na dalších konferencích pořádaných Seznamem, osobních setkání s konzultanty a další individuální vzdělávání dle potřeb …


Certifikované agentury Sklik mají nového člena Optimio

15. března 2021

Je jím agentura Optimio s.r.o., která nyní získává s tímto oceněním spojené výhody. Patří mezi ně například předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účastnit se konference Klub Sklik s doprovodných programem. Agentura může dále využít účast na dalších konferencích pořádaných Seznamem, osobních setkání s konzultanty a další individuální vzdělávání dle potřeb …


Ruda Pečenka (Seznam.cz): Chceme zahraničním klientům ukázat, jak je Sklik na českém trhu důležitý

Veronika Fišerová 11. března 2021

Na pomyslné křeslo pro hosta v nové epizodě podcastu Nejen o reklamě tentokrát usedl Ruda Pečenka. Jako manažer konzultačního oddělení má Ruda v Seznamu na starosti třeba Sklik nebo RTB. S Martinem Jandorou si povídali o tom, co se stihlo v loňském roce a co ho naopak čeká letos. Ruda se Martinovi svěřil s tím, že pro jeho tým rok …


Co přineslo nové cílení na zájmy v Skliku

10. března 2021

V návaznosti na nedávno aktualizovanou zprávu o plošném přechodu na nová cílení na zájmy v obsahové síti Skliku, přidáváme několik zajímavostí a věříme, že i pozitivních informací o dosavadních výsledcích. Jak již bylo zmíněno v původním článku, při testování jsme zaznamenali pozitivní vliv nového cílení na výkon vašich kampaní. O to více nás těší, že …


Filtrace dle typu kampaní v reportech

David Velechovský 9. března 2021

Ke stávajícím možnostem výběru kampaní pro statistický report – dle aktivity nebo konkrétní vybrané – přidáváme možnost filtrovat kampaně dle jejich typu. Nově si můžete nastavit např. automatický report pro všechny kampaně typu vyhledávací. Ten bude obsahovat i všechny vaše v budoucnu přidané vyhledávací kampaně. Co je ještě dobré vědět? Filtr není možné kombinovat s …


Další metriky v Skliku

Ve videu Základní metriky v Skliku jsme si představili základní metriky, které najdete v grafu. V tomto videu společně projdeme další metriky, které můžete v rozhraní Skliku najít. Jedná se např. o metriku Kvalita, která bývá často mylně interpretována jako jedna z metrik vstupujících přímo do hodnocení inzerce v aukci – v tomto videu vám …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Reklama Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/reklama (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí