Přejít na obsah

#Sklik

(Stránka 3)



Sklik výzva: Případové studie na práci s produktovými inzeráty

4. února 2021

Další Sklik výzva zná svého vítěze. Je to digitální agentura FEO, která se zaměřuje primárně na výkonnostní marketing. Jak sami tvrdí, za vším se snaží hledat a dodávat nejlepší čísla a návratnost. Proto pro ně byla předvánoční výzva o nejlepší produktové inzeráty jasnou volbou. Pojďme se společně podívat, jak si s produktovými inzeráty poradili PPCčkaři Lukáš …


Top 5 + 1 novinka v Skliku v roce 2020

3. února 2021

Rok 2020 byl mnoha směrech netypický a inzerenti v mnoha odvětvích čelili dosud nepoznaným výzvám. My se k němu chceme ještě krátce ohlédnout a připomenout si nejvýznamnější novinky, které přinesl. Využíváte všech nových možností?


Optimalizační tipy: Usnadněte si práci v Skliku pomocí filtrů

20. ledna 2021

Každý specialista se ve své praxi setkal s různě velkými Sklik účty. Některé mají pouze pár kampaní, některé v řádu desítek. Orientace a hledání v nich potom může být velmi náročnou disciplínou. Skvělým pomocníkem jsou filtry, díky kterým jste schopni na pár kliknutí získat kýžené informace. Jaké filtry používají konzultanti Skliku při své práci nejčastěji?


Definitivně ukončujeme podporu STA

11. ledna 2021

Většina inzerentů využívá ve vyhledávacích kampaní výhradně textové reklamy ve formátu ETA, tedy rozšířené. Proto 15. února 2021 definitivně ukončíme výdej zastaralého formátu STA. Co se stane s reklamami v nepodporovaném formátu?


Videonávod – DRTG kalkulačka

Pracujete v rámci svých DRTG kampaní s časovým rozlišením a nejste si jistí, které seznamy nebo kombinace správně vylučovat? Nebo si chcete jenom zkontrolovat, zda už máte vyloučeny správné retargetingové seznamy? Může vám pomoci DRTG kalkulačka v naší nápovědě.


Nová cílení pro novoroční slevové nabídky

6. ledna 2021

Období svátků máme za sebou a  po něm tradičně přichází na řadu povánoční slevy a výprodeje. Využijte nových cílení a oslovte uživatele, kteří v době povánoční a nejen v ní, hledají zboží ve slevě. Sklik a RTB pro klienty připravili novinku v podobě přesnějšího cílení na uživatele se zájmem o akční ceny. Mezi stálice našich …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Reklama Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/reklama (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí