Go to contents

Advertising

(Page 11)



Sklik Challenge: 3 hacks to make working with Sklik easier

20. February 2020

Taste Sun, another winner of the Sklik Challenge for Certified Agencies, shared with us its winning tips for working with Sklik. Let’s take a look at their recommendations how to work with the content and search network. Eliminate low quality visits from retargeting With retargeting lists, you reach users on the content network who fall …


Poll: What did industry authorities tell us about video advertising? Part One

15. November 2019

Online video advertising is gaining traction as an advertising format and more and more businesses are warming up to it. We asked several experts how to use video advertising for the most benefit, what to watch out for which metrics to use for evaluation. Read the first part of their answers.


Mobile advertising becoming mainstream

8. November 2019

The mobile phone is increasingly becoming a fixture in our daily lives. On average, we look at it up to 50 times a day. In addition to being a place where we go to get inspired, we use it to shop online, read the news or connect with our loved ones on social networks. Seznam.cz …


Branding – the right format if you want to be seen

Veronika Geltner 31. October 2019

Last summer, we introduced a must-have Branding format to your portfolio. Let’s recall its benefits and how to set it up to deliver the best performance Branding is essentially a large banner that envelops website content. Thanks to its dimensions of 2000 × 1400 px, it is the largest and thus the most unmissable of …


Outstream video format is rolled out to more websites

21. October 2019

Already popular with the clients at our homepage Seznam.cz and news website Novinky.cz, the Outstream video format has been made available also for Sport.cz, Proženy.cz and Kupi.cz. We wrote about improvements to Outstream already in an earlier article. Now we want to allow advertisers to reach users on other sites as well. Advertisers are now …


Case study/Infographics – Vertical video

15. October 2019

You already know that we offer vertical video for the mobile. Last year, we have adapted it to make it a full-fledged video format. It is currently available on all content services (Novinky, Seznam Zprávy, Proženy, Garáž, Super, Sport). Vertical video has many benefits, such as visible placement at the beginning of an article or …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí