Go to contents

No category

(Page 2)



How do you support a TV campaign in an online environment? Focus on frequency

Brand campaigns are undoubtedly a vital part of marketing, especially in a highly competitive environment, so we should never forget the importance of building brand awareness. But can a bumper, i.e., an unskippable 6-second video ad, be a suitable means to extend the reach of a TV campaign? And does it make sense to use this format as a tool to build awareness of a new product? Have a look at how our client Jan Becher managed to use a bumper to support a TV campaign and achieve outstanding results.


Answear: another pioneer of Simple Display Campaign

Your clients haven’t given consent for targeted advertising, but you still want to reach them with your campaign? We have a simple answer for you. Answear used the Simple Display Campaign and you can see the results in our case study. About the client Answear is a fashion e-shop offering over 150,000 products from more …


Seasonal tips: Plan your campaigns early with fall themes. Don´t forget about the mushroom pickers and cabin dwellers

September isn’t just the start of a new school year, it’s also the start of fall. So don’t forget to focus your campaigns around seasonal themes. But which? Fall is the season of choice among fishermen and mushroom pickers; gardeners are harvesting their crops and starting to get their gardens ready for winter. With the …


Seznam.cz has extended its Board of Directors to five members

Aneta Kapuciánová 1. July 2022

Matěj Hušek and Ondřej Krišica have extended the Board of Directors of the company Seznam.cz. As of 1 July, the Board will consist of five members who will rotate in the position of chairman. Matěj Hušek and Ondřej Krišica were holding position of directors at Seznam. Their transfer to the top management of the Company …


Optimize campaigns and increase your absolute profit

In order for your business to develop successfully, it is important to increase its absolute profit. Clearly defined goals will help you to achieve this. The ideal approach to Sklik campaigns is to focus on promoting products or services, attracting new customers, supporting existing customers, and building a brand. When optimizing campaigns, advertisers determine a …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí