Přejít na obsah

Služby a obsah

Zajímavé obsahové spolupráce: HBO, De’Longhi a další

Žádný strach. Ani tentokrát jsme nezapomněli. I tento měsíc vám přinášíme ohlédnutí za uplynulým měsícem a za inspirativními příklady brandových projektů. Čtyři projekty, čtyři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem. Z dílny Seznam.cz De’Longhi & Seznam Native Když si představíte chvíle odpočinku, potkávání se s přáteli, ale i …



Kampaň Léto se Seznamem podpoří Vyhledávání a stahování aplikace Seznam.cz

Petra Dvořáková 15. června 2021

Prázdninová kampaň české internetové jedničky Léto se Seznamem s podtitulem „v pohybu“ má za cíl podpořit službu Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz zejména v mobilních zařízeních a přivést nové uživatele. Reklamní propagace navazuje na úspěšný koncept s pohádkovou postavou děda Vševěda v hlavní roli. Televizní kampaň doplní tištěná média a online, konkrétně videa na sociálních sítích, rádiové spoty …


Sauto.cz má nový web i funkce. Redesignovaný portál nově umožňuje sdílet zkušenosti s nákupem i topovat inzeráty

Kristýna Hořovská 14. června 2021

Největší tuzemský inzertní auto-moto portál Sauto.cz nabízející nejširší nabídku vozů z autobazarů v Česku se dočkal redesignu. Služba je nyní například plně responzivní, nabídnout vůz k prodeji tak lze jednoduše i prostřednictvím mobilního telefonu. Na Sauto.cz nově nechybí i praktická možnost ukládat si oblíbené inzeráty nebo hledání a následně se k nim vrátit. Nakupující mohou …


9. června 2021

Přinášíme možnost filtrování dle otevírací doby a hodnocení podniku. Nově také zobrazujeme zelené odznaky s průměrným hodnocením. Podívejte se, kde to stojí za to.


Zajímavé obsahové spolupráce: Philips, GROHE a další

Z jakých Seznam Native projektů jsme měli v Seznam Brand Studiu radost tentokrát? Vybíráme ty nejzajímavější. Přinášíme další várku zajímavých obsahových spoluprací, které byste rozhodně měli vidět. Z dílny Seznam.cz Kde se bere vodaZnačka sanitárního vybavení Grohe & Seznam Native Voda je čím dál větší vzácnost. Se značkou Grohe jsme proto zpracovali téma vodohospodářství, ubývání …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Reklama Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/reklama (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí