Přejít na obsah

#Seznam.cz



Seznam.cz představuje roční skokany Vyhledávání a žebříček toho nejlepšího z obsahových služeb za rok 2022

Hana Holubová 30. ledna 2023

Z vyhodnocení skokanů, které každoročně zveřejňuje služba Vyhledávání, kterou alespoň jednou měsíčně využije každý druhý Čech, vyplývá, že z oblasti televizní tvorby si lidé nejčastěji hledali informace o pohádce Tajemství staré bambitky 2, talentové show Česko Slovensko má talent 2022 a do třetice o tureckém romantickém seriálu Láska na prenajom online. Za skokany roku žebříček označuje ty osobnosti, události a produkty, které uživatelé na internetu vyhledávali výrazně více než o rok dříve.


Petra Dvořáková 8. listopadu 2022

Přihlášení do služeb české internetové jedničky Seznam.cz má nový outfit. Na komfort a bezpečnost v rámci přihlašovacího procesu myslíme především, proto mají nyní uživatelé možnost pracovat ve zmodernizovaném přihlašovacím dialogu. Nová podoba loginu je upravená tak, aby průběh přihlašování do uživatelských účtů i nových registrací byl co nejjednodušší, a to jak při využití e-mailové adresy, tak telefonního čísla. Samozřejmostí je i dodržování pravidel přístupnosti, které usnadní obsluhu nejen hendikepovaným lidem, ale i přihlášení na specifická zařízení, jako jsou například chytré televize.


Na Televizi Seznam se chystá nový seriál Revír o myslivcích a pracovní inzerci můžete mít zadarmo

3. listopadu 2022

Možná se divíte, co mají společného pracovní inzeráty a myslivecký seriál. Inu, o obojím se mluvilo na letošním Seznam Foru v pražské La Fabrice. A o obojím se toho hodně dozvíte i vy, pokud si pustíte záznamy prezentací. Víc než jedna Lajna Veleoblíbený seriál Lajna chystá už svou čtvrtou sérii. Úspěch Lajny navíc podpořil tvorbu …


5 pravidel, jak dělat nativní reklamu na světové úrovni

27. října 2022

Jesper Laursen je šéfem Institutu nativní reklamy, který tenhle obor propaguje po celém světě. Na Seznam Foru představil nejdůležitější zásady pro to, aby nativní reklama byla opravdu úspěšná. Jeho prezentaci vám přinášíme v plném znění, stejně jako dvě další, neméně zajímavé. Nativní reklama je čím dál důležitější Institut nativní reklamy tenhle obor nejen zaštiťuje, ale …


Co bude Seznam Marketplace, pro koho je Seznam Médium a jak kombinovat mediatypy. To se dozvíte z prezentací Seznam Fora

19. října 2022

Na letošním Seznam Foru vystoupila spousta zajímavých řečníků. Přinášíme vám prezentace tří z nich. Dozvíte se, jak v Seznamu uvažujeme o novinkách, na co se můžete v příštím roce těšit a zda se vyplatí kombinovat mediatypy. A jako bonbónek vám nabídneme případovou studii o tom, co dělat, když vám vypadne televizní reklama. Co všechno Seznam …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí