Přejít na obsah

Optimalizační tipy

Developerské projekty můžete na Sreality.cz jednoduše propojit s jednotlivými inzeráty celého projektu

15. dubna 2021

Na developerské projekty, které jsou oblíbenou kategorií, se můžete dostat hned z hlavní stránky Sreality.cz. Lidé v ní hledají inzeráty pro nákup nemovitostí k bydlení či jako investiční příležitost. Záložka „Projekty“ je určená pro založení developerského projektu, ve kterém může prodejce daný projekt popsat, uvést bližší informace o lokalitě, jeho výhodách, přiblížit jeho konstrukční prvky, pro koho …



Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od dubna 2021

1. dubna 2021

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v březnu tohoto roku.  Nové parametry S vylepšováním kategorií souvisí i přidání dalších parametrů, díky kterým si uživatelé na webu mohou vyfiltrovat jednotlivé nabídky či produkty. Změny parametrů v rámci nových energetických štítků Kvůli zavedení nových energetických štítků …


Lepší přehled nad kopírováním kampaní a sestav

Kopírování je efektivní způsob, jak rozšířit kampaně a sestavy v účtu Skliku pomocí již vytvořených kampaní nebo sestav. Zejména u rozsáhlejších kampaní však občas dochází k tomu, že se nějaká část nepřenese. Abyste o takové situaci věděli okamžitě a nikoliv třeba po týdnu od zkopírování, kdy daná sestava neběží, máme pro vás užitečný kopírovací report. …


Nově můžete spravovat svůj firemní profil přímo na Mapy.cz

23. března 2021

Zajistěte si firemní prezentaci na Mapy.cz. Jak na to? Řekněte nám, že je firma vaše. Jednoduše na Mapy.cz vyhledejte svou firmu, v pravém panelu se vám zobrazí vizitka firmy a pak stačí jen kliknout na „Je toto vaše firma?”. Poté máte více možností, jak se své firmy ujmout. Pojďme si společně projít jednotlivé cesty. Již …


Certifikované agentury Sklik mají nového člena Pudeto

17. března 2021

Je jím agentura Pudeto.cz, která nyní získává s tímto oceněním spojené výhody. Patří mezi ně například předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účastnit se na konferenci Klub Sklik s doprovodných programem. Agentura může dále využít účast na dalších konferencích pořádaných Seznamem, osobních setkání s konzultanty a další individuální vzdělávání dle potřeb …


Jak zlepšit vaše brandové kampaně díky vizibilitě

Ať už jste malá, střední nebo velká firma, tak byste tzv. brandové kampaně neměli vynechat. Jen s výkonnostními kampaněmi vás konkurence brzy přeroste. Metriky pro vyhodnocení přínosu kampaní na podporu značky jsme vám dali k dispozici v minulém roce. Nejlepších výsledků pak dosáhnete, když budete pracovat i s vizibilitou. Jak na to?  Imprese ≠ zhlédnutí …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Reklama Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/reklama (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí