Přejít na obsah

#Produktová novinka



Cenová mapa Sreality.cz: Prozkoumejte reálné ceny nemovitostí na trhu

Sreality.cz spustily novou Cenovou mapu, která ukazuje skutečné – tedy realizované – ceny prodejů bytů na trhu. Údaje čerpá mimo jiné i z českého katastru nemovitostí, a proto může být užitečným pomocníkem jak pro realitní makléře, tak i pro širokou veřejnost. Cenová mapa je v pořadí třetím analytickým nástrojem, který Sreality.cz svým uživatelům bezplatně nabízejí.


Seznamte se s novými mobilními formáty na domovské stránce Seznam.cz

Dlouho očekávaná novinka na domovské stránce je konečně tady. A co vám přinese? Oslovte své zákazníky na nejnavštěvovanější stránce českého internetu, ať jsou kdekoliv. Využít můžete formátů jako je Mobilní Interscroller nebo Mobilní vertikální Outstream, které jsou nyní dostupné i na domovské stránce Seznam.cz. Jedná se o největší mobilní formát, který reaguje na scrollování stránky v …


Získejte nové zákazníky pro váš e-shop díky DRTG návštěvníků Seznamu

Počínaje dnešním dnem mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o produkty, které aktuálně nabízí. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Jak nové cílení funguje a jak jej nastavit pro maximální výkon? Nové …


Nově vás upozorníme na extrémní počasí přímo ve Vyhledávání

Blíží se extrémní teploty, silné bouřky, husté sněžení, námraza, probíhají požáry nebo hrozí povodně? Na všechno vás včas upozorníme. Představujeme vám horkou novinku předpovědi počasí v našem Vyhledávání. Ve spolupráci s Českým hydrometeorologickým ústavem (ČHMÚ) vám dáme vědět na blížící se extrémní situace. Stačí kliknout na samotnou výstrahu a hned zjistíte více informací. Dozvíte se …


Lepší přehled o nákladech kampaní díky metrice CPT Ø

Sklik již dnes není pouhým PPC reklamním systémem, ale plnohodnotnou reklamní platformou, ve které můžete využít mnoha reklamních formátů a kampaně vyhodnocovat prostřednictvím brandových metrik. Abyste měli lepší přehled o nákladech kampaní, můžete nově využívat i statistiku CPT Ø. Metriku CPT Ø najdete mezi volitelnými sloupci v kampaních, které se zobrazují v obsahové síti – …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí