Přejít na obsah

#Produktová novinka

(Stránka 2)



Získejte více objednávek pomocí cílení na vlastní seznamy zákazníků

Sklik nově umožňuje práci s klientskými daty ve formě vlastních seznamů emailových adres. Představujeme tak novou formu cílení, která nabízí nové možnosti zapojení dat z CRM či CDP systémů. Jak cílení funguje a jaké jsou zkušenosti našich inzerentů? Z pohledu na rozvoj cílené reklamy v Skliku se jedná o již delší dobu očekávanou novinku. Nově …


Přes RTB teď pořídíte i nativní reklamu na domovské stránce Seznam.cz

Rozšířili jsme inventory nativní reklamy dostupné v RTB. Nově ji teď nakoupíte i na naší domovské stránce Seznam.cz. Domovská stránka se tak připojuje k přibližně 150 dalším webům, kde je „nativka“ už k dispozici. Jen na webu Seznam.cz nabízíme přes 1 miliardu dostupných impresí s denním zásahem 4 miliony reálných uživatelů. Nativní reklama se zobrazuje …


Relevanci v obsahové síti nově řídí Predátor

Po několika měsících vývoje a několika týdnech testování jsme nasadili nový systém relevance, který interně nazýváme Predátor. Ten zlepšuje relevanci zobrazených reklam pro uživatele a inzerentům přináší vyšší výkon. Jak systém funguje a jaké jsou výsledky? Relevance v obsahové síti je jednoduše řečeno vztah uživatele a zobrazené reklamy. Cílem je uživateli ukazovat pouze takovou reklamu, jaká ho …


Doplňte vaše reklamní videa o automatické titulky

Vaše videoreklama v Skliku teď může fungovat lépe než doposud. Spustili jsme totiž možnost vkládání automatických titulků do videa. Nová funkce titulkování je užitečná hlavně v případech, kdy se videoreklama přehrává bez zvuku. Titulky i tak dokážou odvyprávět celý příběh divákovi. Kdy se vám titulky budou hodit? Novou funkci titulkování videí oceníte hlavně v případě, …


Sjednocujeme produktovou inzerci na Seznamu. Co to znamená pro e-shopy?

Uživatelům Seznamu chceme ve vyhledávání a na Zboží.cz nabídnout nejlepší zážitek při nakupování. Ať už při pátrání po nejvýhodnější ceně zboží nebo i při vybírání produktů tehdy, když potřebují poradit. Zlepšování nákupního zážitku pro uživatele půjde v ruku v ruce i s rozšiřováním možností, jak oslovit potenciální zákazníky pro inzerenty v Skliku a ve Zboží.cz. …


Rozšířené reklamní sdělení ve vyhledávání díky Popiskům

David Velechovský 10. května 2021

Počínaje dneškem mohou všichni inzerenti využít nového rozšíření ve svých vyhledávacích kampaních – Popisky. Díky nim můžete zdůraznit své konkurenční výhody a získat tak na svůj web více zákazníků. Jak vypadají a kde je nastavit? Popisky jsou rozšíření reklam ve vyhledávání. Jedná se o krátká textová sdělení, která si zvolí inzerent a která se zobrazují …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí