Přejít na obsah

#Sklik



Nastavení Dynamického banneru v rozhraní Skliku

V následujícím videu se dozvíte, jak nastavit dynamický banner v rozhraní Skliku. Kromě toho, na co při nastavení nezapomenout, najdete ve videu také praktické tipy, které mohou tomuto formátu pomoci k ještě lepšímu výkonu. Dynamický banner je typ produktové reklamy vhodný k akvizici nových zákazníků. Tvoří ho karty s jednotlivými nabídkami, do kterých jsou čerpána data z …


Co se mění pro retargeting a měření konverzí od ledna 2022?

Pravděpodobně jste se již setkali s informací, že kvůli novele zákona o elektronických komunikacích bude potřeba od příštího roku získávat souhlasy uživatelů před tím, než spustíte měřicí a marketingové kódy. Pojďme se podívat na to, co přesně se mění a hlavně – jak se můžeme společně připravit na změny, abychom dostáli zákonům a zároveň minimalizovali …


Získejte nové zákazníky pro váš e-shop díky DRTG návštěvníků Seznamu

Počínaje dnešním dnem mají inzerenti využívající DRTG možnost rozšířit zásah svých kampaní o další relevantní zákazníky zajímající se přesně o produkty, které aktuálně nabízí. Díky tomu, že funguje na datech Seznamu, budou publika k dispozici i po blížícím se konci cookies třetích stran. Jak nové cílení funguje a jak jej nastavit pro maximální výkon? Nové …


10 + 2 tipy pro vánoční kampaně v Skliku

Vánoční sezóna je v plném proudu a stejně jako minulý rok přinášíme souhrn tipů, které můžete využít ve vašich účtech. A co pro vás máme letos? Pojďme na to! 1. Videoreklama Využijte instream a outstream – prémiový reklamní formát pro každého inzerenta bez nutnosti nákupu napřímo nebo rezervace prostoru. Díky automatickému titulkování oslovíte uživatele i …


Lepší přehled o nákladech kampaní díky metrice CPT Ø

Sklik již dnes není pouhým PPC reklamním systémem, ale plnohodnotnou reklamní platformou, ve které můžete využít mnoha reklamních formátů a kampaně vyhodnocovat prostřednictvím brandových metrik. Abyste měli lepší přehled o nákladech kampaní, můžete nově využívat i statistiku CPT Ø. Metriku CPT Ø najdete mezi volitelnými sloupci v kampaních, které se zobrazují v obsahové síti – …


Rozšířili jsme nastavení frekvence zobrazení na 7 dní

Máme pro vás další podzimní novinku z Skliku. Nadále pokračujeme v dlouhodobém rozvoji a vylepšování funkcí pro lepší nastavení a optimalizaci vašich kampaní pro podporu značky. S tím jde ruku v ruce také rozšířené nastavení frekvence zobrazení. Nově můžete v Skliku pracovat s nastavením frekvence na celý týden. Nastavení optimální frekvence je klíčové pro nastavení …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí