Už čtvrtým rokem Seznam.cz vybírá nejlepší projekty v rámci soutěže Agenturní spolupráce roku. Vítězné kampaně za rok 2024 se utkají v osmi kategoriích, mezi kterými nechybí Cross-mediální spolupráce roku, Offline kampaň roku a Obsahová spolupráce roku. Nově se k nim přidaly i kategorie Sklik certifikovaná agentura roku a Sklik ověřená agentura roku – ocenění, která vyzdvihnou ty nejúspěšnější agentury v rámci služeb Skliku. Vyhlášení vítězů AGSR proběhne opět v rámci Seznam fóra, které se bude konat v září 2025 v pražském DOX+.
#Sklik
Poslední letošní Sklik výzva: Kdo si odnesl cenu za nejlepší Black Friday strategii?
Největší nákupní událost roku byla pro řadu firem klíčovým momentem sezóny. A my máme radost, že jsme mohli sledovat, s jakou kreativitou si soutěžící s Black Friday strategií poradili. Kdo v poslední Sklik výzvě nejvíc zabodoval?
Nenechte si nic ujít
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Personalizovaná homepage, jednodušší měření konverzí a řízení inzerce z rozhraní Skliku. Seznamte se s dalšími novinkami na Zboží.cz
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a přináší poslední letošní produktové novinky. Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší našim inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Jak díky cílení na vlastní seznamy zákazníků zužitkovat e-maily z offline akce v online prostoru?
Přinese lepší výsledek retargeting, nebo cílení na vlastní seznamy zákazníků? To je otázka, na kterou odpovídá případová studie agentury VONDRÁK&HEISIG. Zjistíte v ní, jakou cestou specialisté oslovili potenciální zákazníky svého klienta – oficiálního českého distributora motocyklů Triumph.
Jak jsme optimalizací feedu na Zboží.cz zvýšili výkon e-shopu o 57 %
Být vidět je pro každý e-shop základem úspěchů. A ví to i náš klient decoDoma. Proto jsme společně podnikli několik kroků, kterými jsme během relativně krátké doby výrazně zlepšili dohledatelnost jeho produktů na Zboží.cz. A postup jsme pro vás sepsali do případové studie.
Už žadní kočkopsi! Vyzkoušejte cookieless cílení od Seznamu
Jak na úspěšné online kampaně bez cookies třetích stran? Stačí si vybrat to správné cookieless cílení od Seznamu. To je hlavní sdělení naší podzimní kampaně, jejímž hlavním (anti)hrdinou je kočkopes – symbol kampaní, které nepřinášejí očekávané výsledky.