Přejít na obsah

#Sklik



Barbora Váňová: Získejte z produktových inzerátů maximum

Nakupování na internetu stále roste, s tím jde ruku v ruce také oblíbenost produktových inzerátů. Pojďme se společně podívat na několik tipů Báry, jak z kampaní získat co nejvíce. Konverze u produktových inzerátů meziročně vzrostly za první kvartál o 22 %. To není zrovna nízké číslo. Produktové inzeráty jsou nedílnou součástí výkonnostních kampaní. A tak …


Certifikované agentury Sklik mají nového člena Instinct Agency

29. července 2021

Instinct Agency je pražská mediální agentura, která nyní získává s tímto oceněním spojené výhody. Patří mezi ně například předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účastnit se na konferenci Klub Sklik s doprovodných programem. Agentura může dále využít účast na dalších konferencích pořádaných Seznamem, osobních setkání s konzultanty a další individuální vzdělávání …


Relevanci v obsahové síti nově řídí Predátor

Po několika měsících vývoje a několika týdnech testování jsme nasadili nový systém relevance, který interně nazýváme Predátor. Ten zlepšuje relevanci zobrazených reklam pro uživatele a inzerentům přináší vyšší výkon. Jak systém funguje a jaké jsou výsledky? Relevance v obsahové síti je jednoduše řečeno vztah uživatele a zobrazené reklamy. Cílem je uživateli ukazovat pouze takovou reklamu, jaká ho …


Doplňte vaše reklamní videa o automatické titulky

Vaše videoreklama v Skliku teď může fungovat lépe než doposud. Spustili jsme totiž možnost vkládání automatických titulků do videa. Nová funkce titulkování je užitečná hlavně v případech, kdy se videoreklama přehrává bez zvuku. Titulky i tak dokážou odvyprávět celý příběh divákovi. Kdy se vám titulky budou hodit? Novou funkci titulkování videí oceníte hlavně v případě, …


15 let s Sklikem. Jak šel čas s reklamním systémem od Seznamu

13. července 2021

Pamatujete, co se dělo před 15 lety? Nezávislost po referendu vyhlásil stát Černá Hora. Mistrovství světa ve fotbale vyhrála Itálie. Zbýval ještě rok a půl do uvedení prvního iPhonu na trh. Pokud teď pátráte v paměti, co jste dělali vy, předpokládáme, že většina z vás sbírala první pracovní zkušenosti nebo se ještě trápila na studiích …


Sjednocujeme produktovou inzerci na Seznamu. Co to znamená pro e-shopy?

Uživatelům Seznamu chceme ve vyhledávání a na Zboží.cz nabídnout nejlepší zážitek při nakupování. Ať už při pátrání po nejvýhodnější ceně zboží nebo i při vybírání produktů tehdy, když potřebují poradit. Zlepšování nákupního zážitku pro uživatele půjde v ruku v ruce i s rozšiřováním možností, jak oslovit potenciální zákazníky pro inzerenty v Skliku a ve Zboží.cz. …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí