Přejít na obsah

Akce a konference

Jakub Drdák: Co učíme umělou inteligenci Skliku?

Umělá inteligence (UI) má mnoho podob. Může se jednat o obor informatiky, kde UI zkoumá a vyvíjí inteligentní systémy, které vnímají prostředí a podle toho pak jednají. Z jiného pohledu může jít třeba o technologie reklamního systému. Co tedy vlastně umělá inteligence je a jak jí v Skliku využíváme? Jakub Drdák, který vede oddělení výzkumu Reklamních systémů, …



Zuzana Nepauerová: Vše, co jste chtěli vědět o partnerské síti, ale báli jste se zeptat

Určitě jste si už někdy položili otázku ohledně fungování Skliku a Seznam Homepage, na kterou jste ale nedostali odpověď. Například: „Proč se na hlavní stránce Seznam zobrazuje zrovna tenhle web?“. Partnerská síť je velmi křehká na to, aby fungovala podobně jako třeba referendum. Dotazům a nápadům ale dáváme prostor a každý jeden hlas má smysl …


Marek Vacek: Domovská stránka Seznamu je nekonečná a najdete na ní skoro všechna média v Česku

Tentokrát jsme se na Sklik expert fóru podívali pod kapotu naší domovské stránce Seznam. Homepage, která dříve sloužila hlavně k vyhledávání a přístupu na e-mail, má dnes totiž mnohem větší potenciál než kdy dřív. Je to začátek cesty za obsahovým webem. Z jakých základních částí se skládá a co na stránce najdeme? Nejen to rozebíral Product Manager …


Petr Daneš: Vůbec ta nejhorší videokampaň

Každá z firem má jiný pohled na to, co je ukazatelem úspěšnosti videoreklamy. Pro někoho to může být frekvence, pro jiného zase míra zhlédnutí, nebo naopak míra přeskočení reklamy. My v Skliku jsme se zaměřili právě na míru zhlédnutí. Vzali jsme to ale za opačný konec a položili si otázku, jak poznáme, že reklama efektivně zapůsobila na …


Roman Doležal: Brand safety a Sklik: Když (ne)chcete být vidět

Mít zajímavou a vizuálně poutavou reklamu nemusí vždy stačit, pokud se budete zobrazovat na nevhodných pozicích. Co to znamená? Představte si, že se u článku s tragickou nehodou, kdy turbína letadla omylem nasála technika, zobrazí nádherný brandingový banner na robotický vysavač s turbo sáním. Jak asi zapůsobí reklama na čtenáře, a tedy vašeho potenciálního zákazníka? V takovém případě …


Jakub Novotný a Jan Koutný: Jste připravení na cookieless dobu?

I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí