Přejít na obsah

Případové studie

Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …



Dostaňte ze své řádkové inzerce maximum. Změřte si efektivitu inzerce na Sreality.cz a dalších realitních serverech

4. října 2021

Sreality.cz ve spolupráci s Jaroš & Partners Real Estate, s.r.o. připravili novou případovou studii, ve které se s námi daná realitní kancelář podělila o svá data, kterými si doměřuje efektivitu inzerce na jednotlivých serverech. Společnosti Seznam.cz byla poskytnuta data a výsledky měření za období červenec–prosinec 2020. Jedná se o reálné vyhodnocení efektivity inzerce na jednotlivých serverech u …


I vy můžete zasáhnout 4 miliony diváků. S videoreklamou na hlavní stránce Seznamu

23. září 2021

Stránka Seznam.cz je nejnavštěvovanějším webem českého internetu. A právě tam se může zobrazovat také vaše videoreklama. Nerušivě ve feedu nečtenějších článků českého internetu. Zasáhněte až 4 miliony reálných uživatelů denně. Podívejte se, jak skvěle to zafungovalo klientovi Seznamu a jak může fungovat i vám. Chcete získat skvělý zásah pro své kampaně? Najít vhodné umístění pro …


Zajímavé obsahové spolupráce: Billa, Czech Tourism a další

Veronika Geltner 16. září 2021

Ač počasí posledních dnů svádí spíše k ulehnutí do zimního spánku, přinášíme vám ještě závan léta. A to ohlédnutím za kampaněmi, které se v červenci povedly. Projekty ze světa i z Česka ukazují tři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem. Z dílny Seznam.cz Za gustem Lukáše Hejlíka / …


Co dokáže Outstream?

V této případové studii, která vznikla ve spolupráci s klientem Mountfield se dozvíte, jak klient využil videoformát Outstream v rámci Skliku pro propagaci jednoho ze svých produktů – elektrokol. Cílem této videokampaně bylo uživatelům sdělit, že Mountfield není pouze prodejcem zahradní techniky, ale že se od roku 2018 věnuje i prodeji elektrokol. Jak se to klientovi podařilo se …


Zajímavé obsahové spolupráce: Cinzano, Philips Latte Go a další

Veronika Geltner 12. srpna 2021

I když slunečné dny svádí k polehávání u vody, my v Seznamu nezahálíme. Nadále s předními značkami tvoříme další obsahové spolupráce, kterými se vám chceme opět pochlubit. A abyste si nemysleli, že se chceme jenom pyšnit vlastní prací, přinášíme ukázku také ze světa. Pojďte se s námi podívat, jak spojit značku se smysluplným obsahem a zviditelnit se. Z dílny Seznam.cz …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí