Přejít na obsah

Případové studie

Je doopravdy důležité měřit efektivitu inzerce? Podívejte se na zajímavá data, která jsme dali dohromady s RK Quantum reality

Proč je důležité měřit efektivitu inzerce? Pojďme se podívat na zajímavá data, které pro vás připravili Sreality.cz ve spolupráci se společností Quantum reality s.r.o. Quantum reality s.r.o. se s námi podělila o data, kterými si doměřuje efektivitu inzerce na jednotlivých serverech. Společnosti Seznam.cz byla poskytnuta data a výsledky měření za období únor 2020–únor 2021. Jedná se o …



Případová studie: Geograficky cílená RTB kampaň

4. listopadu 2021

Pro klienta Wolt jsme zrealizovali geograficky zacílenou RTB kampaň, jejímž cílem bylo získat nové zákazníky ve zvolených městech – v Liberci, v Pardubicích a v Hradci Králové. Wolt je online kurýrní služba, která v Česku rozváží jídlo, potraviny a další produkty v osmi městech – v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Liberci a …


Jak oslovit více zákazníků na Mapy.cz? Vyzkoušejte exkluzivní zákaznické POI

Lámete si hlavu, jak se na Mapy.cz ještě více zviditelnit? Být uživatelům na očích a dostat se jim do povědomí? Máme pro vás odpověď. Je tu exkluzivní zákaznická POI. Nejprve to byly restaurace, ubytování, sport, kultura a trendy v oborech, které mohly využívat POI, a být tak na Mapy.cz více vidět. Teď je tu však …


Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …


Dostaňte ze své řádkové inzerce maximum. Změřte si efektivitu inzerce na Sreality.cz a dalších realitních serverech

Sreality.cz ve spolupráci s Jaroš & Partners Real Estate, s.r.o. připravili novou případovou studii, ve které se s námi daná realitní kancelář podělila o svá data, kterými si doměřuje efektivitu inzerce na jednotlivých serverech. Společnosti Seznam.cz byla poskytnuta data a výsledky měření za období červenec–prosinec 2020. Jedná se o reálné vyhodnocení efektivity inzerce na jednotlivých serverech u …


I vy můžete zasáhnout 4 miliony diváků. S videoreklamou na hlavní stránce Seznamu

Stránka Seznam.cz je nejnavštěvovanějším webem českého internetu. A právě tam se může zobrazovat také vaše videoreklama. Nerušivě ve feedu nečtenějších článků českého internetu. Zasáhněte až 4 miliony reálných uživatelů denně. Podívejte se, jak skvěle to zafungovalo klientovi Seznamu a jak může fungovat i vám. Chcete získat skvělý zásah pro své kampaně? Najít vhodné umístění pro …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí