Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

Sklik expert fórum po dvou letech opět naživo

19. května 2022

V krásných prostorách DOX+ v pražských Holešovicích se 9. 6. 2022 opět setkáme nad ožehavými tématy internetové reklamy. Po dvou ročnících v online prostředí se vracíme k osobnímu setkání a připravili jsme pro naše hosty spoustu zajímavých témat. SEF 2022 opět živě Minulé dva ročníky Sklik expert fóra probíhaly online formou a víme, že se …



Sezónní tipy: Letní dovolená u moře 2022

17. května 2022

Po několika pandemických sezónách, které cestování do zahraničí nepřály, to letos vypadá velmi slibně! Podle oslovených cestovních kanceláří mají Češi o dovolenou u moře velký zájem a to i navzdory rostoucí inflaci a šetření v jiných segmentech nákupu. Pojďme se podívat na téma detailněji. Kdy uživatelé plánují dovolenou a jaká je tedy vhodná doba pro …


Optimalizujte kampaně a zvyšte svůj absolutní zisk

Aby se váš obchod úspěšně rozvíjel, je důležité zvyšovat jeho absolutní zisk. K tomu vám pomůžou jasně nadefinované cíle. V rámci Sklik kampaní je ideální zaměřit se na propagaci produktů či služeb, nábor nových zákazníků, podporu stávajících zákazníků a budování brandu. Jakým způsobem lze přistupovat ke kampaním v Skliku, abyste zisk maximalizovali?To se dozvíte v …


Využití videoformátů v RTB a následné znovuoslovení uživatele

Jaké jsou výhody využití videoformátů v RTB a jak následně znovuoslovit uživatele, se podíváme v případové studii, kterou jsme připravili společně s klientem Penta CZ s.r.o. a jejich značkou G21 Vitality. O klientovi Firma Penta CZ s.r.o. působí na českém trhu už více než 30 let a provozuje e-shops potřebami pro domácnost, dílnu, zahradu i …


Agenturní spolupráce roku 2021: V kategorii Cross-mediální kampaň vítězí Performio

Ceny soutěže Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz mají své vítěze. V kategorii Cross-mediální spolupráce roku se cenou pyšní Performio. To si z klání odnáší hned dvě ocenění. Odborná porota ocenila jeho skvělou práci pro klienta ePojištění.cz ze skupiny Srovnejto.cz. Vítězné Performio si z klání odnáší hned dvě ceny. Zástupce obchodního ředitele Seznamu …


Jak zvýšit návštěvnost webu díky správně zacílenému personalizovanému sdělení?

Mazda dosáhla kvalitních výsledků z personalizovaného obsahu bannerů s cílením od Seznamu díky spolupráci týmů GroupM a Sauto.cz. To poskytlo svá cookies data s typy vyhledávaných vozů. Podle nich se pak vytvořilo množství kreativ. Kolik kreativ bylo potřeba, aby cílení správně zafungovalo? Nejen to, ale i další zajímavosti se dočtete v případové studii. Mazda Mazda …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí