Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

Zpráva, nebo příběh? Rozdíl mezi zpravodajstvím a dalšími útvary

Veronika Geltner 17. srpna 2022

Tereza Strnadová na setkání s partnery publikujících ve feedu na domovské stránce Seznam.cz prozradila, proč je dobré správně využívat jednotlivé literární útvary a jaký to má pak vliv na zobrazování ve feedu.   Zpravodajství vs. publicistika Otázky, na které autor odpovídá v úvodu běžného novinového článku, jsou: kdo, co, kdy, kde, jak a proč. Přesně v tomto …



Rozšiřte efektivně zásah akvizičních kampaní! Pomůže Jednoduchá obsahová kampaň

Pokud chcete rozšířit zásah svých kampaní a strávit méně času nastavováním, je právě Jednoduchá obsahová kampaň skvělou volbou. Mezi její největší výhody patří jednoduché nastavení, zásah uživatelů, kteří mají blokované cookies, a až o 50 % nižší cena v porovnání s jinými typy kampaní v obsahové síti. Jaké jsou hlavní výhody Jednoduché obsahové kampaně: Komu se …


Jakub Drdák: Co učíme umělou inteligenci Skliku?

Umělá inteligence (UI) má mnoho podob. Může se jednat o obor informatiky, kde UI zkoumá a vyvíjí inteligentní systémy, které vnímají prostředí a podle toho pak jednají. Z jiného pohledu může jít třeba o technologie reklamního systému. Co tedy vlastně umělá inteligence je a jak jí v Skliku využíváme? Jakub Drdák, který vede oddělení výzkumu Reklamních systémů, …


Jak jsme pomohli vyrůst značce Konopný Táta díky Seznam Native

Co má společného značka Konopný Táta, Seznam Brand Studio a zpravodajský web Seznam Zprávy? Po naší povedené spolupráci už mnoho. Společně jsme totiž otevřeli téma širokého využití konopí i jeho léčebného potenciálu. Zajímavé zpracování Seznam Nativu čtenáře bavilo a hlavně posílilo pozitivní vnímání klientových produktů a značky. O klientovi Konopný Táta, to je poctivá práce, …


Seznam.cz spouští velkou kampaň na „Přihlášení přes Seznam”. Koncept vychází z osvědčené reklamy

Kristýna Hořovská 8. srpna 2022

Společnost Seznam.cz spouští kampaň na podporu „Přihlášení přes Seznam”. Jejím cílem je rozšířit povědomí o výhodách přihlášení, které Seznam nabízí nejen na svých službách, ale i na externích webech. Hlavní claim kampaně, jejíž kreativa vychází z osvědčeného spotu z roku 2003, je „Jedno heslo. Celý internet”. Kampaň představuje výhody „Přihlášení přes Seznam“. „Vycházíme z konceptu …


Máme vítěze květnové Sklik výzvy. Jak dopadl DRTG návštěvníků Seznamu v praxi?

Pamatujete na Sklik výzvu s tématem DRTG návštěvníků Seznamu? Cílení, se kterým je zásah publika mnohem jednodušší díky datům od Seznamu. My už známe její vítěze. Popsali nám, jak u výzvy s DRTG návštěvníků Seznamu postupovali a jaké jim funkce „přinesla ovoce“. Máte na naši výzvu také? Sledujte náš blog, již příští týden přichází další výzva. Lukáš …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí