Přejít na obsah

Pro klienty a specialisty

Barbora Váňová: Získejte z produktových inzerátů maximum

Nakupování na internetu stále roste, s tím jde ruku v ruce také oblíbenost produktových inzerátů. Pojďme se společně podívat na několik tipů Báry, jak z kampaní získat co nejvíce. Konverze u produktových inzerátů meziročně vzrostly za první kvartál o 22 %. To není zrovna nízké číslo. Produktové inzeráty jsou nedílnou součástí výkonnostních kampaní. A tak …



Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od srpna 2021

2. srpna 2021

Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v červenci tohoto roku.  Nově založené kategorie Na vaše připomínky jsme založili novou kategorii. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tuto kategorii relevantní: Dětské zboží | Hračky | …


Dostaňte z řádkové inzerce na Sauto.cz maximum

30. července 2021

Sauto.cz je největší a nejnavštěvovanější tuzemský inzertní server, zaměřený na inzerci motorových vozidel. Podle nezávislého zdroje, portálu Netmonitor.cz, ho v květnu navštívilo přes 1 300 000 reálných uživatelů. S naším dlouholetým partnerem, Autobazarem Radek Durďa Auto s.r.o. jsme vypracovali případovou studii, ve které jsme se zaměřili na porovnání úspěšnosti inzerce na inzertních serverech. Společnosti Seznam.cz byla poskytnuta data a …


Vyvracíme mýty o videoreklamě: Dá se dělat videoreklama s malým rozpočtem?

Michaela Svobodová 30. července 2021

Myslíte si, že efektivní videoreklama musí stát statisíce? Opak je pravdou. Jak produkce, tak distribuce může být překvapivě cenově nenáročná. Prozradíme vám, jak na to. Výroba nemusí být drahá Asi největším strašákem kolem videoreklamy jsou náklady na produkci. Samozřejmě, že se částky mohou vyšplhat do vysokých tisíců, a to hlavně pokud chcete točit hranou reklamu …


Relevanci v obsahové síti nově řídí Predátor

Po několika měsících vývoje a několika týdnech testování jsme nasadili nový systém relevance, který interně nazýváme Predátor. Ten zlepšuje relevanci zobrazených reklam pro uživatele a inzerentům přináší vyšší výkon. Jak systém funguje a jaké jsou výsledky? Relevance v obsahové síti je jednoduše řečeno vztah uživatele a zobrazené reklamy. Cílem je uživateli ukazovat pouze takovou reklamu, jaká ho …


Workshop realitního práva: Buďte transparentní a informujte, posílíte důvěru spotřebitele a získáte další zákazníky

23. července 2021

Další ze seriálu workshopů pod hlavičkou Sreality.cz se zaměřil na realitní právo a věci s ním spojené. Probíraly se například právní povinnosti realitních kanceláří, správné a špatné praktiky nebo detaily aukcí nemovitostí. Michal Pazdera, jednatel RK JUSTO Česká republika, člen dozorčí rady ARK a člen odborné komise ARK pro legislativu, daně a finance, se zaměřil na …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí