Přejít na obsah

Trendy a výzkumy

Programatik od A do Z: Důležitost brand safety a její řešení

Michaela Svobodová 27. května 2021

Jak důležité je téma brand safety pro zadavatele reklamy? A jaké mají možnosti, když chtějí v programatickém nákupu svou reklamu zveřejňovat jenom na bezpečných webech? V pokračování blogového seriálu s odborníky na programatickou reklamu se podíváme právě na téma bezpečí značky. Na dotazy tentokrát odpovídali Michael Štádler, Martin Slavík a Jan Brendl. Potřeba zadavatele reklamy …



Programatik od A do Z: Automatizace a budoucnost přímého nákupu

Michaela Svobodová 12. května 2021

Jaká je budoucnost programatické reklamy? Nahradí přímý nákup reklamy? A pokročí automatizace a umělá inteligence natolik, aby nahradila marketingové specialisty spravující reklamu? V sérií článků se na tyto a další témata ptáme odborníků z trhu Martina Slavíka, Františka Baumy a Ondřeje Kutiše. Na rozdíl od zahraničí je český programatický trh specifický svým vysokým podílem privátních …


Češi se na internetu v roce 2020 zajímali o trendy účesy, venkovní události nebo domácí výrobu roušek, ukazují data Seznam.cz Vyhledávání

Petra Dvořáková 20. ledna 2021

Každoročně zveřejňuje česká internetová jednička skokany internetu za uplynulý rok. Čerpá z dat své služby Vyhledávání a jedná se o nejrůznější témata z kategorií osobnosti, události a produkty, která se na internetu v meziročním srovnání vyhledávala výrazně více. Do žebříčků za rok 2020 se dle očekávání propsaly i výrazy týkající se pandemie koronaviru.


Rádio Expres FM a Classic Praha poslouchá týdně 187 tisíc lidí

Hana Holubová 12. ledna 2021

Rádio Expres FM alespoň jednou týdně poslouchá 102 tisíc lidí, stanici Classic Praha si pak alespoň jednou týdně pustí 85 tisíc posluchačů. V obou případech se jedná o obyvatele Prahy a Středočeského kraje ve věku 18 až 65 let. Vyplývá to z dat výzkumné agentury Ipsos, která pro Seznam.cz připravila průzkum poslechovosti obou rádiových stanic. …


Do videa jde až třetina investic v displayové reklamě

24. července 2020

Videoreklama si na českém trhu vydobyla své místo a stala se nedílnou součástí většiny kampaní. Za poslední roky vznikla celá řada reklamních formátů, rozvinuly se různé způsoby nákupu i plnohodnotný způsob měření. Jde o formát, který dokáže nejen skvěle představit produkt, ale skrz příběhy vyvolat emoce. Čím dál víc se video prosazuje i jako výkonový …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Reklama Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/reklama (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí