Přejít na obsah

Trendy a výzkumy

Problém pamatovat si všechna hesla k potřebným internetovým účtům má téměř polovina lidí

Kristýna Hořovská 26. července 2022

Podle aktuálního výzkumu* agentury STEM/MARK, který si nechala zpracovat společnost Seznam.cz, je pro značnou část lidí těžké zapamatovat si hesla k e-mailům a webovým službám. Více jak čtvrtina lidí proto používá stejné heslo při většině registrací na různých webech. Zapamatovat si všechna hesla je podle výzkumu velmi snadné jen pro 15 % dotázaných. Řešením je možnost …



Doporučovací systémy podruhé: Dozvíte se, jak je postavena jejich architektura

Veronika Geltner 19. května 2022

V posledním článku o doporučovacích systémech jsme vyzdvihli schopnost doporučovacích systémů (DS) výrazně zvýšit úroveň nabízených služeb, díky které  v posledních letech pronikly do všech oblastí, kde jsou obsah nebo služby nabízeny koncovým uživatelům. Metody strojového učení, které se v DS využívají, jsou ze stejného důvodu předmětem pokročilého výzkumu v mnoha prestižních technologických společnostech. V …


Proč inzerovat na webech prémiových vydavatelů? Protože mají pozitivní vliv na vnímání vaší značky

Eva Kouřilová 9. září 2021

Čtenáři a návštěvníci webových stránek s vysokou kredibilitou mají větší tendenci si zapamatovat značky, které na nich inzerují. Zahraniční studie ukazují, že umístění reklamy na webu prémiového vydavatele přispívá až k trojnásobnému nárůstu metrik, jako je oblíbenost značky, zvažování koupě a ochotu doporučit značku známému. Prémioví vydavatelé dbají na vizibilitu reklam a zároveň stránky reklamou …


Programatik od A do Z: Důležitost brand safety a její řešení

Eva Kouřilová 27. května 2021

Jak důležité je téma brand safety pro zadavatele reklamy? A jaké mají možnosti, když chtějí v programatickém nákupu svou reklamu zveřejňovat jenom na bezpečných webech? V pokračování blogového seriálu s odborníky na programatickou reklamu se podíváme právě na téma bezpečí značky. Na dotazy tentokrát odpovídali Michael Štádler, Martin Slavík a Jan Brendl. Potřeba zadavatele reklamy …


Programatik od A do Z: Automatizace a budoucnost přímého nákupu

Eva Kouřilová 12. května 2021

Jaká je budoucnost programatické reklamy? Nahradí přímý nákup reklamy? A pokročí automatizace a umělá inteligence natolik, aby nahradila marketingové specialisty spravující reklamu? V sérií článků se na tyto a další témata ptáme odborníků z trhu Martina Slavíka, Františka Baumy a Ondřeje Kutiše. Na rozdíl od zahraničí je český programatický trh specifický svým vysokým podílem privátních …


Češi se na internetu v roce 2020 zajímali o trendy účesy, venkovní události nebo domácí výrobu roušek, ukazují data Seznam.cz Vyhledávání

Petra Dvořáková 20. ledna 2021

Každoročně zveřejňuje česká internetová jednička skokany internetu za uplynulý rok. Čerpá z dat své služby Vyhledávání a jedná se o nejrůznější témata z kategorií osobnosti, události a produkty, která se na internetu v meziročním srovnání vyhledávala výrazně více. Do žebříčků za rok 2020 se dle očekávání propsaly i výrazy týkající se pandemie koronaviru.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí