Přejít na obsah

Trendy a výzkumy

(Stránka 2)



Rádio Expres FM a Classic Praha poslouchá týdně 187 tisíc lidí

Hana Holubová 12. ledna 2021

Rádio Expres FM alespoň jednou týdně poslouchá 102 tisíc lidí, stanici Classic Praha si pak alespoň jednou týdně pustí 85 tisíc posluchačů. V obou případech se jedná o obyvatele Prahy a Středočeského kraje ve věku 18 až 65 let. Vyplývá to z dat výzkumné agentury Ipsos, která pro Seznam.cz připravila průzkum poslechovosti obou rádiových stanic. …


Do videa jde až třetina investic v displayové reklamě

24. července 2020

Videoreklama si na českém trhu vydobyla své místo a stala se nedílnou součástí většiny kampaní. Za poslední roky vznikla celá řada reklamních formátů, rozvinuly se různé způsoby nákupu i plnohodnotný způsob měření. Jde o formát, který dokáže nejen skvěle představit produkt, ale skrz příběhy vyvolat emoce. Čím dál víc se video prosazuje i jako výkonový …


Seznam výzkum: Reklamy, které lidi (ne)chtějí vidět

14. července 2020

V nedávných dnech jsme se obrátili na naše milé uživatele všech věkových kategorií a maličko je vyzpovídali na téma reklama na internetu. Zeptali jsme se, kdy je pro ně reklama užitečná, co jim vadí na reklamě v mobilu nebo co si myslí o firmě, která inzeruje online. Věříme, že vám náš průzkum může pomoci ve vytváření kampaní, …


Mobil je trend, který přišel, aby zůstal

Veronika Geltner 22. června 2020

Více než polovina všech návštěv na webech Seznamzpravy.cz, Novinky.cz a Garáž.cz přichází v současné době z mobilních zařízení. Proto také význam mobilní reklamy v posledním roce stále roste a tento trend rozhodně nehodlá opustit. Seznam.cz pro své klienty připravil k tomuto tématu přehlednou infografiku s exkluzivními informacemi.


Internetová reklama recesi ustojí

4. června 2020

Z marketingového pohledu začíná specifické léto, jehož ústředním motivem nebudou exotické dovolené. Vlivem koronavirové epidemie a jejích následků se letošnímu roku nevyhne propad investic do reklamy, digitální marketing by ale měl nadále růst.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí