Přejít na obsah

Novinky

Doplňte vaše reklamní videa o automatické titulky

Vaše videoreklama v Skliku teď může fungovat lépe než doposud. Spustili jsme totiž možnost vkládání automatických titulků do videa. Nová funkce titulkování je užitečná hlavně v případech, kdy se videoreklama přehrává bez zvuku. Titulky i tak dokážou odvyprávět celý příběh divákovi. Kdy se vám titulky budou hodit? Novou funkci titulkování videí oceníte hlavně v případě, …



Obchodování na internetu jde ruku v ruce se zájmem o online letáky

29. června 2021

Nakupování na internetu se stává stále více oblíbené, což má pozitivní vliv také na online letáky. Koronakrize přivedla ve větší míře do online světa i ty, kteří se v něm dříve tolik neorientovali – seniory. O tom, jak se Kupi.cz daří a co přináší klientům, se rozpovídal Hynek Zbořil, výkonný ředitel Kupi.cz.  Online nakupování přichází …


Podpořte inzeráty na Sauto.cz díky Topování

23. června 2021

V pondělí 14. června jsme spustili novou verzi inzertního serveru Sauto.cz. Na Sautu je velké množství novinek a upravených funkcionalit, mezi které patří nové řazení inzerátů podle jejich stáří. Touto změnou chceme lidem umožnit, aby viděli nejnovější nabídku vozidel na trhu. V návaznosti na četnost přidávání nových inzerátů se může váš inzerát posunout ve výpisu inzerátů …


Seznam.cz vyhlašuje první ročník ceny „Agenturní spolupráce roku”. Nominace účastníků je automatická

Kristýna Hořovská 16. června 2021

Společnost Seznam.cz vyhlašuje první ročník ocenění Agenturní spolupráce roku. Tuzemská internetová jednička bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou. Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní …


Chystáme nový nejkomplexnější reklamní systém v Česku – Seznam Reklama

Reklamní systém Seznam Reklama přinese velkou změnu na poli nákupu i výdeje online reklamy. Klientům i partnerům nabídne časovou administrativní úsporu a umožní jim také přímou vzájemnou dohodu. Seznam Reklama by měla být v příštím roce plně dostupná všem klientům. Už však nyní jeho prostřednictvím mohou prodávat svou reklamu weby zapojené do programu Seznam Partner. …


Seznam.cz hýbe světem videoreklamy a chystá se dobýt také audio

1. června 2021

Trh s videem značně roste. A o tom, že Seznam.cz na tomto faktu nese značný podíl, není pochyb. Co ale vlastně stojí za úspěchem videoreklamy a co nového připravujeme v oblasti audioreklamy? Podívejte se s námi na naše produktové trháky a žhavou audio novinku. Na naší homepage si od loňského října necháváme měřit počet přehrání …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí