Přejít na obsah

#RTB



Sezónní tipy: Naplánujte včas své kampaně s podzimními tématy. Nezapomeňte na houbaře, ani chataře

Kateřina Murtingerová 18. srpna 2022

Září není jen začátkem nového školního roku, ale i podzimu. Nezapomeňte proto zacílit své kampaně k sezónním tématům. K jakým? Podzim přeje rybářům a houbařům, zahrádkáři sklízí úrodu a zazimovávají zahrady. S nástupem chladnějšího počasí začínáme pečovat o zdraví a podporujeme obranyschopnost, nakupujeme podzimní a zimní oblečení, ale řešíme i první chřipky a nachlazení. Babí …


Sklik a RTB výzva: Ukažte, co umíte bez cookies!

15. srpna 2022

Vyhlašujeme první historickou Sklik a RTB výzvu. Pro vás to znamená možnost přihlásit se jak se svým Sklikovým účtem, tak i s RTB kampaní. Šance vyhrát se vám tak hned zdvojnásobí. Není však nutností využívat jak Sklik tak RTB. Je jen na vás, do které výzvy (nebo klidně obou) se přihlásíte. A proč jsme se …


Jakub Novotný a Jan Koutný: Jste připravení na cookieless dobu?

I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a …


Využití videoformátů v RTB a následné znovuoslovení uživatele

Jaké jsou výhody využití videoformátů v RTB a jak následně znovuoslovit uživatele, se podíváme v případové studii, kterou jsme připravili společně s klientem Penta CZ s.r.o. a jejich značkou G21 Vitality. O klientovi Firma Penta CZ s.r.o. působí na českém trhu už více než 30 let a provozuje e-shops potřebami pro domácnost, dílnu, zahradu i …


Jak zvýšit návštěvnost webu díky správně zacílenému personalizovanému sdělení?

Mazda dosáhla kvalitních výsledků z personalizovaného obsahu bannerů s cílením od Seznamu díky spolupráci týmů GroupM a Sauto.cz. To poskytlo svá cookies data s typy vyhledávaných vozů. Podle nich se pak vytvořilo množství kreativ. Kolik kreativ bylo potřeba, aby cílení správně zafungovalo? Nejen to, ale i další zajímavosti se dočtete v případové studii. Mazda Mazda …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí