Přejít na obsah

#RTB



Nezmeškejte Sklik a RTB výzvu a blýskněte se nejlepší Black Friday strategií

8. listopadu 2022

Ano, už je to tady, pro velký úspěch vyhlašujeme další Sklik a RTB výzvu. Tentokrát poměříte síly v marketingové akci Black Friday, která se z původního amerického svátku přelila v celosvětový fenomén.  Zapojit se můžete do Sklik výzvy, RTB Výzvy a pokud si troufáte, klidně do obou! Jak se přihlásit do Sklik výzvy: Přihlášení je …


Sklik a RTB výzva: „Ukažte, co umíte bez cookies“ zná své vítěze!

Letos v srpnu jsme vyhlásili naši první historickou Sklik a RTB výzvu. Chtěli jsme vám v ní představit možnosti cílení, se kterými se v Seznamu intenzivně připravujeme na budoucnost bez cookies třetích stran. Zároveň jsme vám chtěli přiblížit i současná cílení, která pro vás máme jak v Skliku, tak v RTB. Jsme potěšení, že se …


Sezónní tipy: Naplánujte včas své zimní kampaně od lyžování až po výměnu pneu

Zima je druhou nejsilnější cestovatelskou sezónou v roce. Je na ní proto napojena pestrá síť dalších produktů a služeb. Ať už jde o zimní sporty nebo o rekreaci, navazuje na ně mnoho oborů od půjčoven a prodejců sportovních potřeb po zimní módu a kosmetiku. Kdy je tedy nejvhodnější čas pro plánování zimních kampaní? Na sněhové …


Budujte svou značku s pomocí Seznam RTB

V předchozím článku jsme si v pěti bodech shrnuli, na co je potřeba pamatovat u brandbuildingových kampaní. A teď si pojďme říct, proč má smysl se jim věnovat v onlinu – konkrétně u nás, v Seznam RTB. Stále platí, že tradiční média, především lineární televize, mají v procesu budování značky stěžejní a do určité míry nezastupitelnou roli. Existuje ale …


Sezónní tipy: Naplánujte včas své kampaně s podzimními tématy. Nezapomeňte na houbaře, ani chataře

Září není jen začátkem nového školního roku, ale i podzimu. Nezapomeňte proto zacílit své kampaně k sezónním tématům. K jakým? Podzim přeje rybářům a houbařům, zahrádkáři sklízí úrodu a zazimovávají zahrady. S nástupem chladnějšího počasí začínáme pečovat o zdraví a podporujeme obranyschopnost, nakupujeme podzimní a zimní oblečení, ale řešíme i první chřipky a nachlazení. Babí …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí