Přejít na obsah

#RTB



Zvyšte zásah cílených kampaní pomocí 1st party dat

Už není žádnou novinkou, že od roku 2023 nebude možné k cílení online reklamy využívat cookies třetích stran. Budoucnost bez 3rd party cookies je velkou výzvou pro reklamní ekosystémy, které byly tak úspěšné díky široké dostupnosti dat vhodných k cílení a velkému množství poskytovatelů cílení. Zároveň ale tato výzva představuje i obrovskou příležitost pro všechny, …


Brand building: Proč se mu věnovat?

20. prosince 2021

Váš brand je to, co o vás říkají ostatní, když s nimi nejste v místnosti, tak zní v marketingu hojně citovaný výrok Jeffa Bezose, zakladatele společnosti Amazon. Ten jinými slovy říká, že brand znamená pověst – tedy zda vás lidé znají a jak o vás smýšlejí. V sérii článků se v nejbližších týdnech zaměříme na disciplínu zvanou brand building, …


Případová studie: Geograficky cílená RTB kampaň

4. listopadu 2021

Pro klienta Wolt jsme zrealizovali geograficky zacílenou RTB kampaň, jejímž cílem bylo získat nové zákazníky ve zvolených městech – v Liberci, v Pardubicích a v Hradci Králové. Wolt je online kurýrní služba, která v Česku rozváží jídlo, potraviny a další produkty v osmi městech – v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Liberci a …


Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …


Zlepšete výsledky svých RTB kampaní pomocí „cookieless vertikál“ od Seznamu

22. října 2021

Věděli jste, že Seznam nabízí v RTB 9 tematicky zaměřených kategorií privátních dealů, které jsou složeny z partnerských webů Seznamu? Jde o přibližně 300 pečlivě vybraných a dle kontextu rozdělených stránek, které můžete znát například z nekonečného feedu naší homepage. Do RTB jsou zařazeny dle přísných kritérií – jako třeba úrovně návštěvnosti a kvality reklamních ploch. Pro každou …


Aneta Kapuciánová 12. října 2021

Seznam.cz a Czech Publisher Exchange (CPEx), jenž sdružuje největší vydavatele Mafra, CNC, VLM a Economia, deklarovali spolupráci na novém otevřeném standardu identity pro český trh fungujícím na bázi přihlášení uživatele, který se zaměřuje na digitální reklamu, a zejména RTB. Nový standard umožní e-shopům, nezávislým českým vydavatelům a dalším partnerům efektivně konkurovat globálním platformám a zajistí stabilní identitu napříč prohlížeči a zařízeními. Vznik a používání této identity bude podmíněné uživatelským souhlasem. Uživatel získá kontrolu nad svými daty a kvalitní obsah bude možné i nadále nabízet zdarma díky relevantnější reklamě.

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí