Přejít na obsah

#Případové studie



Se sklenkou rumu Heffron jsme připomněli české hrdiny

My, Češi, žijeme ve svobodné zemi teprve posledních 30 let. Naši rodiče zažili komunistickou totalitu, naši prarodiče nacistické vyvražďování a hrůzy světových válek. Postupně zapomínáme na hrdiny, kteří pro svoji vlast a pro naši svobodu položili život. Proto jsme se se značkou rumu Heffron spojili a vytvořili dvoudílnou obsahovou kampaň, abychom českému národu připomněli naši …


Case study: Jak mluvit s dětmi o financích?

24. listopadu 2022

Znát hodnotu peněz a dokázat s nimi hospodařit patří mezi nejdůležitější dovednosti. Učitelé ale na výuku finanční gramotnosti mnohdy nemají příliš času ani nápady, jak na to. Ve spolupráci s Českou národní bankou a agenturou Symbio jsme proto vytvořili kampaň, která poukázala na důležitost vzdělávání dětí v oblasti finanční gramotnosti, a poskytla rodičům a učitelům materiály, které jim …


Nepřehlédnutelná reklama? Vyzkoušejte vertikální video stejně jako Fortuna

Videoreklama je vizibilní forma reklamy, které si návštěvník všimne mnohem lépe než třeba statického banneru. Jde ale ještě zvýšit její zásah? O to se pokusila Fortuna pomocí vertikálního videa, které je při scrollování v článku čtenáři stále na očích. Jak tedy funguje a jak na ní uživatelé reagovali? Klient: Fortuna – Martin Jonáš Account manager …


Zvyšte počet objednávek jako Yves Rocher pomocí tlačítka Přihlášení přes Seznam

Veronika Geltner 3. listopadu 2022

Během covidové pandemie výrazně vzrostl trh e-commerce a e-shopy na svých webových stránkách zažívaly raketové zvýšení návštěvnosti. Jen za loňský rok 2021 v České republice narostlo e-commerce o neuvěřitelných 14 %. Firmy na změny musely reagovat rychle, a tak podstoupily určitě kroky k vylepšení stránek pro zákazníky. Své o tom ví i kosmetická firma Yves Rocher, která …


Web tn.cz raketově zvýšil svou návštěvnost díky Seznam Newsfeed

Veronika Geltner 31. října 2022

Dostat svoje články mezi žádané publikum není vždy tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Tvořit kvalitní a poutavý obsah je sice maximálně důležité, ale pokud o něm pak nikdo neví, je to škoda. Naštěstí je tu Seznam Newsfeed, který návštěvnost vašeho webu raketovým způsobem zvýší. Sama se o tom přesvědčila česká …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí