Cílení v Skliku, na která byste s příchodem jara neměli zapomenout
Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevatní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.
Jaro je tu, a proto je nejvyšší čas udělat si pořádek v kampaních v Skliku. Máme pro vás tipy na relevatní jarní cílení, které vaše podnikání zaručeně probudí ze zimního spánku.
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v březnu tohoto roku. Změny v kategorickém stromě V průběhu března jsme se na Zboží naplno věnovali vyladění kategorií spadajících pod zahradu. Kromě nově založených kategorií jsme i některé smazali a přejmenovali. Doporučujeme vám zkontrolovat a …
Stačí zanechat e-mail a o všem důležitém vám dáme vědět.
Black Friday je skvělá příležitost pro všechny specialisty, jak na sebe upoutat pozornost. V další Sklik výzvě jsme se proto zaměřili na více odvětví, které podpoří klientovu značku. Tentokrát jsme v ní hodnotili nejen efektivitu, ale i kreativu a kombinaci různých typů cílení. Digitální agentura bV24 se výzvy skvěle chopila, a tak není divu, že se také stala jejím vítězem.
Před rokem jsme do našeho Vyhledávání poprvé nasadili Featured snippety neboli Vybrané úryvky. Od té doby je vylepšujeme tak, aby hledající vždy našli rychlou a co nejpřesnější odpověď. Jaké výhody mohou přinést stránkám, ze kterých čerpají?
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v únoru tohoto roku. Nově založené kategorie Na Zboží jsme založili nové kategorie. Doporučujeme vám zkontrolovat a upravit CATEGORYTEXT v XML feedu, pokud je váš sortiment pro tyto kategorie relevantní: Zdraví | Doplňky stravy | CBDDomácí …
Nová cílení vám pomohou snadno oslovit fanoušky podcastů nebo potenciální zaměstnance. Publika jsou dostupná v Skliku i RTB. Na jaká podcastová témata nebo pracovní pozice můžete v naší obsahové síti nově cílit a jak tato publika nejlépe využít?
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.