Přejít na obsah

#Optimalizační tipy



Nebojte se cílení na vlastní seznamy zákazníků aneb vyvracíme nejčastější mýty

Veronika Geltner 17. března 2022

Loňský podzim jsme vám představili novinku, která inzerentům přinesla nový typ cílení. Sklik umožňuje práci s klientskými daty, a to konkrétně využívání vlastních seznamů emailových adres zákazníků. Někomu ale může sběr emailů svých klientů znít podezřele. Abychom vyvrátili zbytečné obavy z používání tohoto cílení, jsou tu pro vás odpovědi na tři nejčastěji zmiňované obavy. V …


Jak získat ještě vyšší výkon z dynamického retargetingu na pár kliků? Pomohou vlastní šablony

Společnost Leontýna.cz svěřila své kampaně specialistům Seznamu a nyní se těší z ještě lepších výsledků než dosud. Klíčem k vyššímu výkonu dynamického retargetingu bylo doplnění vlastních šablon. Už jste je vyzkoušeli také? Postupujte stejně jako my. Na jaře 2021 se do kampaní dynamického retargetingu přidaly šablony. Protože si místo v kampaních svými výsledky zasloužily, zůstaly …


Vyhledávání na Seznamu v roce 2021 – rok od roku více výkonu

Sklik v poslední době spustil mnoho nových formátů a možností cílení. Stejně důležitá je ale vyhledávací síť, která přináší rok od roku více výkonu. Jaký je její vývoj? V poslední době jsme se několikrát setkali s tvrzením, že objem návštěvnosti z Skliku ve vyhledávání klesá. Čísla za rok 2021 říkají pravý opak – pojďme se …


Rozšiřte efektivně zásah s novým typem kampaně

Ode dnešního dne můžete rozšířit dosah svých reklamních sdělení do aukcí s výhodnější cenou prostřednictvím Jednoduché obsahové kampaně. Kde se zobrazuje a jak ji nastavit? Jednoduchá obsahová kampaň je nový typ kampaně, který máte k dispozici při přidání nové kampaně v rozhraní Skliku. Pro její zobrazování stačí zadat alespoň jednu reklamu a nastavit maximální cenu …


Otázky a odpovědi ke změnám v retargetingu a měření konverzí

V listopadu jsme vás informovali o změnách ve spouštění konverzních a retargetingových kódů v souvislosti s novelou zákona o el. komunikacích. Abychom vám lépe pomohli se v problematice zorientovat, připravili jsme pro vás odpovědi na dotazy, se kterými jsme setkali. Jak Seznam zpracuje hity, které informaci o consentu vůbec neobsahují? Spuštění konverzních a retargetingových kódů …


Nastavení Dynamického banneru v rozhraní Skliku

V následujícím videu se dozvíte, jak nastavit dynamický banner v rozhraní Skliku. Kromě toho, na co při nastavení nezapomenout, najdete ve videu také praktické tipy, které mohou tomuto formátu pomoci k ještě lepšímu výkonu. Dynamický banner je typ produktové reklamy vhodný k akvizici nových zákazníků. Tvoří ho karty s jednotlivými nabídkami, do kterých jsou čerpána data z …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí