Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od května 2025
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu roku 2025.
(Stránka 2)
Po nedávném souhrnu novinek přinášíme přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v dubnu roku 2025.
Dlouho avizovaný konec cookies třetích stran v prohlížeči Chrome se nekoná. Google se po letech slibů, že je začne ve svém prohlížeči blokovat, a několika odkladech definitivně rozhodl cookies zachovat s možností je ručně vypnout v nastavení prohlížeče. Význam cookies třetích stran ale dlouhodobě klesá, a proto Seznam sází na 1st party data, která jsou stabilní, spolehlivá a zajišťují, že vaše kampaně zasáhnou správné publikum.
Domovskou stránku Seznamu denně navštíví okolo čtyř milionů uživatelů. Ač to nemusí být na první pohled úplně zřejmé, tato stránka je doslova napěchovaná novými technologiemi. A strojové učení (ML) a umělá inteligence (AI) mezi nimi hrají výsostnou roli.
I když nám moderní technologie umožňují, abychom s našimi klienty byli prakticky neustále v kontaktu, v Seznamu věříme, že osobní setkání nic nenahradí. Proto jsme v březnu a dubnu zorganizovali sérii přednášek pro bezmála 300 zástupců našich Ověřených agentur. Kromě Prahy jsme se s nimi potkali také v Brně, Ostravě, Českých Budějovicích a Hradci Králové. Pojďte si s námi zrekapitulovat, jak se setkání vydařila.
Dynamický banner patří mezi sklikové formáty, které rozhodně mají co nabídnout. I proto se stal hlavním tématem první letošní Sklik výzvy. A ukázalo se, že se s ním dají vytvořit strategie, které oslovily nejen správná publika, ale i porotu. Kdo v soutěži nejvíc zazářil tentokrát?
Digitální marketing se rychle mění a s blížícím se koncem cookies třetích stran je třeba se zaměřit na využití 1st party dat. Propojení platformy Tealium se Sklikem otevírá nové možnosti cílení na vlastní zákazníky. Objevte, jaké výhody integrace přináší.
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.