Přejít na obsah

Akce a konference

(Stránka 2)



Petr Daneš: Vůbec ta nejhorší videokampaň

Každá z firem má jiný pohled na to, co je ukazatelem úspěšnosti videoreklamy. Pro někoho to může být frekvence, pro jiného zase míra zhlédnutí, nebo naopak míra přeskočení reklamy. My v Skliku jsme se zaměřili právě na míru zhlédnutí. Vzali jsme to ale za opačný konec a položili si otázku, jak poznáme, že reklama efektivně zapůsobila na …


Roman Doležal: Brand safety a Sklik: Když (ne)chcete být vidět

Mít zajímavou a vizuálně poutavou reklamu nemusí vždy stačit, pokud se budete zobrazovat na nevhodných pozicích. Co to znamená? Představte si, že se u článku s tragickou nehodou, kdy turbína letadla omylem nasála technika, zobrazí nádherný brandingový banner na robotický vysavač s turbo sáním. Jak asi zapůsobí reklama na čtenáře, a tedy vašeho potenciálního zákazníka? V takovém případě …


Jakub Novotný a Jan Koutný: Jste připravení na cookieless dobu?

I přesto, že termín konce cookies třetích stran se stále odkládá, je potřeba se na něj co nejdříve připravit. Nyní to vypadá, že den D nastane už koncem příštího roku. My proto neusínáme na vavřínech a připravujeme se na blížící se změny už teď. Vyvíjíme nové produkty, aby se hodily pro všechny typy inzerentů a …


Ondřej Kacbal: Plochoskóre

Ondřej Ferby 30. června 2022

Šušká se o tom už dlouho a ačkoliv přesné datum ještě nikdo neví, čas připravit se na změny je rozhodně už teď. Ano, jedná se o horké téma brzkého konce cookies třetích stran a hlavně otázky, co potom. Jedna z mnohých změn se dotkne i způsobů hodnocení kampaní, některé cesty dokonce zmizí úplně. Ale to bychom …


David Velechovský: Na čem pro vás pracujeme

23. června 2022

E-commerce stále roste a s ním i možnosti reklamních systémů. Naštěstí pro nás všechny je tu David Velechovský z Skliku, který na novinky a užitečné rady rozhodně skoupý není. A na přednášce prozradil, jak si můžete propojit Google Ads a Sklik, co je nového na expandujícím Zboží.cz, přidal užitečné tipy na retargeting a dokonce stihl …


Jak nás ovlivní konec cookies třetích stran? Či jaká je efektivita topování inzerátů? Nejen o tom byl workshop Sauto.cz

16. června 2022

V rámci pravidelných vzdělávacích akcí jsme uspořádali Sauto workshop. První vlaštovka byla na téma „Praktické tipy, jak využít reklamu na maximum“. Povídali jsme si o tom, jaký dopad bude mít konec cookies třetích stran na reklamu a jak jsme se na to v Seznamu a Skliku připravili. Řeč byla také o efektivitě topování nebo o …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí