Přejít na obsah

#Brandové kampaně



Andy Sitta a Jan Przyczko: Vliv sponzoringu na značku aneb Jak jsme jeli na EURO

30. listopadu 2021

Když se řekne česká fotbalová reprezentace, většině z vás hned naskočí fotbal, některým třeba i jména hráčů. Ale víte, kdo je od roku 2008 oficiální partner české repre? Díky Janovi Przyczkovi, Marketing manager Hyundai Motor Czech s.r.o., a Andymu Sittovi, Head of Seznam Brand Studio Seznam.cz, a jejich prezentaci to vědět už budete.  Na základě …


Michaela Svobodová: Jak na budování značky v B2B?

12. listopadu 2021

Věděli jste, že už dávno neplatí, že marketing v segmentu B2B slouží jen na podporu prodeje? V čem jsou B2B a B2C kampaně stejné? Proč je důležité se i v B2B věnovat budování značky a v čem se může inspirovat od B2C? Není nakonec veškerá komunikace B2H, tedy Business to Human? Na všechny tyto otázky …


Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …


Říjnové Seznam forum je za námi. Proběhlo opět online a informacemi bylo opravdu nabité

21. října 2021

Psal se čtvrtek 14. 10. a online právě probíhalo Seznam forum, kde naši řečníci prozradili spoustu zajímavostí. Dozvědět jste se mohli spoustu aktuálních trendů a možností, které hýbou digitálním světem. Probrali jsme, jak na dlouhodobou konzistentní komunikaci brandových kampaní a jak s nimi pracovat. Jak posilovat atributy dané značky nebo kde najdete kvalitní a důvěryhodný …


Zajímavé obsahové spolupráce: HBO, Forbes a další

Veronika Geltner 20. října 2021

Tři projekty ukazují tři odlišné přístupy značek, jak se zviditelnit a jak se spojit se smysluplným obsahem. Tentokrát se nepochlubíme vlastní prací, ale přinášíme vám ochutnávku toho, co nás oslovilo a čemu my říkáme dobrá (spolu)práce. Inspirujte se i vy. The Massacre of Black Wall Street (HBO & Atlantic Re:think) Příběh z roku 1921 vypráví …


Proč inzerovat na webech prémiových vydavatelů? Protože mají pozitivní vliv na vnímání vaší značky

Eva Kouřilová 9. září 2021

Čtenáři a návštěvníci webových stránek s vysokou kredibilitou mají větší tendenci si zapamatovat značky, které na nich inzerují. Zahraniční studie ukazují, že umístění reklamy na webu prémiového vydavatele přispívá až k trojnásobnému nárůstu metrik, jako je oblíbenost značky, zvažování koupě a ochotu doporučit značku známému. Prémioví vydavatelé dbají na vizibilitu reklam a zároveň stránky reklamou …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí