Přejít na obsah

#Brandové kampaně

(Stránka 2)



Seznam Native: Pět nejúspěšnějších obsahových spoluprací za rok 2021

Veronika Geltner 28. března 2022

V Seznam Native spojujeme klienty s propracovaným obsahem ve formě článku, působivého vizuálu a interaktivních prvků. Během loňského roku se nám podařilo propojit více než 90 klientů se zajímavými tématy. Jaké projekty patřily k těm nejúspěšnějším? Jak jsou na tom Češi s uklízením? (Bosch) Úspěch „přízemního“ tématu, úklidu domácnosti, nás vloni překvapil. V Nativu, který vznikl …


Brand building: 5 klíčových bodů

V předchozím článku jsme vyjmenovali pět klíčových bodů pro brand building, kterými jsou: 1. dlouhodobá komunikace a kontinuita, 2. dostatečná investice, 3. široký zásah, 4. originalita, emocionální tonalita a zapamatovatelnost a 5. správné měření. Všechny z nich si nyní podrobněji rozebereme. 1. Dlouhodobá komunikace a kontinuita V grafu níže vidíme dvě křivky. Červená znázorňuje vliv výkonnostního marketingu, resp. …


Brand building: Proč se mu věnovat?

20. prosince 2021

Váš brand je to, co o vás říkají ostatní, když s nimi nejste v místnosti, tak zní v marketingu hojně citovaný výrok Jeffa Bezose, zakladatele společnosti Amazon. Ten jinými slovy říká, že brand znamená pověst – tedy zda vás lidé znají a jak o vás smýšlejí. V sérii článků se v nejbližších týdnech zaměříme na disciplínu zvanou brand building, …


Andy Sitta a Jan Przyczko: Vliv sponzoringu na značku aneb Jak jsme jeli na EURO

30. listopadu 2021

Když se řekne česká fotbalová reprezentace, většině z vás hned naskočí fotbal, některým třeba i jména hráčů. Ale víte, kdo je od roku 2008 oficiální partner české repre? Díky Janovi Przyczkovi, Marketing manager Hyundai Motor Czech s.r.o., a Andymu Sittovi, Head of Seznam Brand Studio Seznam.cz, a jejich prezentaci to vědět už budete.  Na základě …


Michaela Svobodová: Jak na budování značky v B2B?

12. listopadu 2021

Věděli jste, že už dávno neplatí, že marketing v segmentu B2B slouží jen na podporu prodeje? V čem jsou B2B a B2C kampaně stejné? Proč je důležité se i v B2B věnovat budování značky a v čem se může inspirovat od B2C? Není nakonec veškerá komunikace B2H, tedy Business to Human? Na všechny tyto otázky …


Potřebujete vyhodnotit brandové kampaně? Využijte Seznam Brand Lift

Jak zjistíte, že se vaše značka dostala do povědomí zákazníků? Se Seznam Brand Liftem vyhodnotíte cíle vaší kampaně a míru zvýšení povědomí o značce. Podívejte se, jak tento nástroj pomohl firmě Hyundai Motors s jejich kampaní Jedeme na Euro. Seznam Brand Lift vám pomůže měřit dopady brandových kampaní na vaše značky. Jde o jednoklikový dotazník, …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí