Nově v Mapách najdete několik možností řazení míst v Moje Mapy. Ať už podle abecedy nebo data přidání. V aplikaci je pak navíc lze řadit dle vzdálenosti od vás.
Služby a obsah
(Stránka 2)
Lookalike publika nově vymodelujete pomocí e-mailových adres
Sklik neustále inovuje své služby, a proto v něm Lookalike cílení můžete nově založit i na základě e-mailových adres. Novinka vám umožní přesné cílení kampaní i v cookieless době. Přesnost a efektivitu cílených kampaní zajišťuje pokročilé strojové učení.
Mapy.cz udělují zelené odznaky a poradí, kde hledat nejoblíbenější pivovar, bistro nebo hrad
Česká aplikace Mapy.cz již počtvrté rozesílá zelené samolepky oblíbeným tuzemským podnikům. Tu získá pouze 20 % těch nejlépe hodnocených v daném oboru. Mezi oceněné se dostaly minipivovary, koupaliště, bistra i klasické české hospody.
Stream.cz nově zdarma nabízí pohádky Barbie, Hot Wheels, Monster High i Krtečka
Vítejte ve světě pohádek přímo u vás doma! Stream.cz nabízí široký výběr oblíbených dětských příběhů, které zaručeně zaujmou a pobaví malé i velké diváky. Stačí jediný klik a vaše děti se mohou ponořit do magického světa dobrodružství, přátelství a fantazie s nejoblíbenějšími pohádkami jako například Barbie Dreamtopia, Monster High, Hot Wheels City či Krteček. Děti mají …
Jste Ověřená agentura? Pak nepropásněte Celoroční Sklik výzvu
Poměřte své síly v různých sezónních a celoročních úkolech, které prověří zkušenosti vašich PPC specialistů s reklamním systémem Sklik. Vítězem se stane agentura s nejvíce body podle hodnotících kritérií. A co můžete vyhrát? První místo získá speciální cenu, kterou zveřejníme na Sklik expert fóru 2024. A agentury, co obsadí druhé a třetí místo, budou odměněné hodnotným dárkem, který jim zpříjemní pracovní den.
Aktualizujte měřicí skripty, aby vám nadále fungoval retargeting a měření konverzí
Ve třetím čtvrtletí roku 2024 pravděpodobně dojde k ukončení podpory cookies třetích stran v prohlížeči Google Chrome. Proto je nejvyšší čas provést úpravy, které vám umožní s Sklikem a Zboží.cz i nadále pracovat podobně, jako jste zvyklí. Bez nich vám totiž měření konverzí a retargeting prakticky přestanou fungovat.