Go to contents

#Sklik

(Page 3)



Should you target desktops or mobiles? Combine both options!

5. September 2023

The number of people who use a mobile phone or tablet to surf the Internet is constantly growing, so it makes sense to target them in campaigns. Nevertheless, you shouldn’t forget about users who prefer using desktop. In this case study we show how to effectively combine both target groups to achieve the best possible results through retargeting.


Get the most out of your campaigns using acquisition targeting

How to extend campaign reach and increase turnover while upholding the target Cost of Sale (CoS)? The clients Agrofortel and Spořílek decided to use acquisition targeting using dynamic retargeting of product visitors on Seznam websites. This type of targeting shows users an ad for a specific product from the client’s XML feed, which they viewed in the Seznam browser. The results of the campaign may inspire you to work with targeting.


Gain new customers with Sklik ads

Veronika Geltner 16. September 2022

As a highly optimized online advertising platform, Sklik will help you gain new customers and promote your services or products. Whether it comes to brand visibility, new customers’ acquisition, increasing website traffic or promoting an online store using advertising,  Sklik may deliver desired outcomes. Watch the following video and learn more about Sklik Why advertise …

Zpracování osobních údajů

Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.

Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:

  • za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
  • za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.

Beru na vědomí