Praha, 29. března 2004 – Společnost Seznam.cz, a. s., získala ocenění čtenářů časopisu Reader’s Digest Výběr “Dobrá značka 2004” v kategorii internetu a obhájila tak své prvenství z roku 2002.
Ocenění Dobrá značka navazuje na celoevropský průzkum, který pod názvem “European Trusted Brands 2004” realizovala společnost Reader’s Digest ve 14 zemích. Svým rozsahem i metodikou patří tento projekt k nejvýznamnějším svého druhu v Evropě. Hlavním cílem průzkumu je zjistit, jakým značkám spotřebního zboží čtenáři magazínu Reader´s Digest Výběr důvěřují. Ze 30 kategorií daného projektu je 10 lokálních, zbývající jsou shodné pro všechny zúčastněné země. Průzkum zahrnuje otázky týkající se důvěry ve značku, v instituce, v profese a ve vládní politiku.
V České republice se projektu zúčastnilo 15,2 % oslovených, což představuje 1 856 respondentů. Celkem odpovědělo ve14 evropských zemích 29 132 osob. Respondenti hodnotili kvalitu, hodnotu, důvěryhodnost, image a pochopení potřeb zákazníka.