Jubilejní desátý ročník celonárodní soutěže “Rhodos Cena za image” vynesl Seznamu první místo v kategorii Web portály. Předstihl tak vítěze z loňského roku – Google.
Cenu za image uděluje sdružení Rhodos, tvořené třemi agenturami: Gfk, Ogilvy Cid a Bizon&Rose. „Z pohledu firmy plní image jakousi centrální funkci: ovlivňuje postoje a chování lidí, a to v negativním nebo pozitivním slova smyslu,“ komentuje Ladislav Klika z GfK.
Letošní soutěž obsahovala jako vždy deset kategorií, které byly průřezem spotřebitelského chování. Vedle automobilových značek se posuzovaly bankovní ústavy, mobilní operátoři, výrobci spotřební elektroniky, stavební firmy, benzínové čerpací stanice a také internetové vyhledávače. Na otázky výzkumné agentury odpovídali s pomocí dotazníků čeští top manažeři.
Myslím si, že nám hodně pomohly inovace, jako byly například mapy, které jsme v loňském roce představili“, říká k ocenění Seznamu Ivo Lukačovič, předseda představenstva. Ten také cenu z rukou zástupců sdružení Rhodos ve středu 21. února převzal.
