Seznam.cz vyhlašuje uzavřené výběrové řízení na poskytovatele reklamních služeb

3. února 2012

Seznam.cz oslovil osm agentur s nabídkou vytvořit kreativní koncept nové kampaně pro Seznam.cz a stát se tak dodavatelem reklamních služeb. Výběrové řízení bylo započato 1. února a vítězná agentura bude oznámena nejpozději 29. 2.

Seznam.cz oslovil agentury Dark Side, HullaBaloo, Kaspen, Leagas Delaney, McCann Erickson, Outbreak, Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam. Do 22. února mají předložit kreativní návrhy pro komunikaci značky Seznam.cz. Tato nová kampaň se objeví v médiích nejspíš ještě v prvním pololetí.

Výběrové řízení jsme vyhlásili, protože se domníváme, že po upevnění základů značky komunikací v minulém roce máme nyní možnost stavět nové patro. Chceme vidět pohled na to, jak by mohla naše komunikace vypadat z různých úhlů. Hledáme tedy nejzajímavější pohled, který přestaví Seznam.cz, zjednodušeně řečeno jako portál, který nabízí informace a zábavu pro uživatele internetu,“ uvedl k důvodům vyhlášení výběrového řízení na poskytování reklamní služeb pro Seznam.cz Martin Šámal, Senior Brand Manager, Seznam.cz.

Postupně doplníme, informaci, které agentury nabídku účastnit se výběrového řízení přijaly.

Aktualizace 7. 2. 2012: Účast ve výběrovém řízení potvrdily agentury Dark Side, HullaBaloo, Loosers, McCann Erickson, Outbreak, Saatchi & Saatchi, Young & Rubicam.

Aktualizace 14. 3. 2012:
Po neplánovaném druhém kole výběrového řízení si Seznam.cz vybrat pro následující období agenturu Saatchi&Saatchi. Svými návrhy přesvědčila o správném pochopení produktů, potřeb značky a notné dávce empatie směrem k našim uživatelům. Agentura bude postupně navazovat na komunikaci připravenou stávající agenturou. Seznam.cz se chystá kromě hlavní značky komunikovat letos dalších 20 subbrandů a projektů.

Irena Zatloukalová,
tisková mluvčí

Sdílet na sítích