Televize Seznam spustila další fázi marketingové kampaně

Hana Holubová 9. dubna 2018

Od začátku dubna se televizní stanice Seznam.cz představuje v nové reklamní kampani, kterou tentokrát tvoří její tváře. V mediálním mixu se objeví OOH, print i online kanály. Jedná se o další fázi komunikace, kterou celoplošná Televize Seznam odstartovala na přelomu ledna a února, kdy informovala o svém spuštění.

„Věříme, že podstatu Televize Seznam nejlépe definuje její obsah. Proto budou vizuály propagovat vybrané tváře a pořady, se kterými se mohou diváci setkat ve vysílání. Namátkou jde o Šťastné pondělí Jindřicha Šídla, Obzor Filipa Horkého, Uzávěrku Sabiny Slonkové nebo třeba Ráno na gauči s Olgou Šípkovou, Slavný s Veronikou Farářovou či Výzvu s Jiřím Kubíkem“ říká ředitel Televize Seznam Jakub Unger.

V létě do regionů

Zejména během letních měsíců Televize Seznam vyrazí na mnoho kulturních akcí po celé České republice. Namátkou jde o Beats for Love, Létofest, Hip Hop Kemp, Soundtrack Poděbrady atd. Ve spolupráci s pořadateli těchto událostí pozve do svého mobilního studia řadu účinkujících, a nabídne tak divákům možnost poznat je i z jiné stránky, než jen jako hvězdy na pódiu. Televize Seznam tím chce návštěvníkům festivalů přiblížit vznik televizního vysílání i svou představu současného a moderního televizního obsahu.

Hana Holubová

PR specialista

Sdílet na sítích