Novinky.cz začínají personalizovat obsah a nabídnou nové reklamní formáty pro mobily

Hana Holubová 8. srpna 2019

Jeden z nejčtenějších českých zpravodajských webů Novinky.cz má nový vzhled a také zdokonaluje technologie, na kterých funguje. Díky tomu umožní například zobrazovat jinou paletu reklamních formátů na počítačích a v mobilních zařízeních. Součástí inovace je také nový systém doporučování, který se postupně učí čtenářovy preference, aby mu nabízel takový obsah, který je pro něj relevantní. A to nejen z Novinky.cz, ale i z dalších obsahových služeb Seznamu.

„Cílem změn je nabídnout uživatelům přehledně obsah, který je nejvíce zajímá. Při inovacích myslíme i na inzerenty, kteří budou mít k dispozici atraktivnější a efektivnější reklamní formáty. Díky funkci, která umožňuje vydávat na desktopové a mobilní verzi webu jiné reklamní formáty, můžeme klientům nabídnout pestřejší možnosti v cílení jejich reklamy,“ říká produktový manažer Seznam.cz Norbert Gulevič. Dodává, že jeho tým bude Novinky.cz průběžně vylepšovat i v dalších měsících. Pracuje například na spuštění nového redakčního systému, štítkování článků nebo nových diskuzí pod články. Samozřejmostí je optimalizace webu pro vyhledávače.

Hana Holubová

PR specialista

Sdílet na sítích