Dosáhli jsme jednoho milionu registrovaných uživatelů. Měsíčně přibyde na službě průměrně 4000 nově registrovaných uživatelů a zobrazí si ji dva miliony návštěvníků. To odpovídá asi 50 % domácností v Česku.
Magazín největšího českého nákupního rádce Kupi.cz spouští diskuze pod články
Služba Kupi.cz spouští na svém Kupi Magazínu nový modul pro uživatelské diskuze. Nyní mají čtenáři u všech článků možnost vzájemně diskutovat. Kupi.cz si od novinky slibuje vyšší interakci čtenářů s obsahem Kupi Magazínu.
Magazín největšího českého nákupního rádce Kupi.cz od ledna do poloviny října 2020 navštívilo více než 10 milionů čtenářů. Kupi Magazín chce jejich uživatelský zážitek diskuzemi ještě vylepšit. Vychází z toho, co pozoruje na sociálních sítích Kupi.cz. „Naši uživatelé rádi vyjadřují svůj názor a pravidelně rozvíjejí diskuze v komentářích na Facebooku. Dokonce nám od uživatelů chodí spousta e-mailů, ve kterých se chtějí vyjádřit k danému tématu. Nyní jim chceme dát prostor k veřejné diskuzi přímo pod článkem, a to i k ožehavým tématům,” říká šéfredaktorka Kupi Magazínu Linda Michalčíková.
Diskuze budou dostupné uživatelům s ověřeným Seznam účtem, do kterého se mohou zaregistrovat s e-mailem na jakékoliv službě. Interakce je velmi jednoduchá. Čtenáři se do diskuze mohou připojit jedním klikem na tlačítko pod článkem, stejně jak to funguje třeba na webu Proženy.cz. Míra zapojení čtenářů do diskuze pod konkrétním příspěvkem také ovlivňuje doporučovací algoritmus při řazení článků na domovské stránce Seznamu.
Tým Kupi.cz