Lukáš Behúň (31), dosavadní produktový manažer Zboží.cz, se od 1. září stává ve společnosti Seznam.cz ředitelem nově vzniklé divize E-commerce. Ta se bude orientovat na rozvoj platformy, která umožní uživatelům nakupovat přímo na Seznam.cz. Současně bude sloužit jako další atraktivní prodejní kanál, přes který mohou klienti české internetové jedničky oslovit miliony lidí.
„Oblasti e-commerce se v posledních letech extrémně daří a my bychom této skutečnosti rádi využili a maximálně vytěžili to, co nabízí. Zprostředkování obchodu na internetu má velký výnosový potenciál a je jedním z klíčových míst, kde se online aktivita uživatelů odehrává. Jsme přesvědčeni, že v budoucnu bude tento trend ještě posilovat a Seznam rozhodně nemůže zůstat pozadu. Naopak musí být schopný konkurovat silným globálním hráčům,“ komentuje rozhodnutí oddělit e-commerce služby do samostatné divize Lukáš Behúň.
V divizi E-commerce budou vznikat projekty, které uživatelům umožní nejen vyhledávat nejvýhodnější nákupní nabídky, ale své nákupy přímo realizovat. „Je tedy potřeba, aby vybrané služby z našeho portfolia zaměřené na e-commerce získaly v rámci naší celofiremní agendy a strategie postavení odpovídající našim záměrům a očekáváním,“ doplňuje Behúň.
Lukáš Behúň působí v Seznamu od listopadu 2016, kdy začínal na pozici produktového manažera Zboží.cz. Od července 2018 pak byl zodpovědný za produktové směřování celé služby. Svou kariéru začínal Behúň jako business analytik ve firmě 3A.cz, od roku 2013 se pak začal věnovat produktovému návrhu, především pro klienty v retailu a e-commerce.
Volné chvíle tráví Lukáš Behúň s rodinou, v přírodě nebo u dobré knihy.
Po celém Česku se opět začaly objevovat nové zelené samolepky od Mapy.com. Ty značí podniky, služby a místa, která si od uživatelů vysloužila nadprůměrná hodnocení. Celkem jich letos Mapy.com rozešlou přes osmnáct tisíc. Zákazníci i návštěvníci tak už z dálky poznají, že právě tady je čeká skvělý zážitek, výborná služba nebo výjimečné prostředí. Letos se mezi nejlépe hodnocená místa zařadily tradičně kavárny, pekárny, ale i méně očekávaná místa jako třeba porodnice nebo mlýn.
Česká internetová jednička Seznam.cz uzavřela spolupráci s renomovaným fact-checkingovým projektem Demagog.cz. Důvodem nového partnerství jsou nadcházející parlamentní volby a zvýšená poptávka po politické reklamě ze strany politických subjektů.
Celoplošné Televizi Seznam se v meziročním srovnání daří výrazně posilovat svůj podíl na trhu. V porovnání druhých kvartálů let 2024 a 2025 se share v cílové skupině 18–69 let zvedl o 25 %. Mezi nejsledovanější pořady v hlavním vysílacím čase patřily Troškovy komedie Slunce, seno…, Léto s kovbojem, Na samotě u lesa, ale také nestárnoucí …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.