Agentury s certifikací od nás získávají řadu výhod. Patří mezi ně předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účasti na konferenci Sklik Expert fórum. Zástupci certifikovaných agentur se pravidelně setkávají s našimi Sklik konzultanty a mohou se účastnit specializovaných workshopů pořádaných Seznamem. Dostávají od nás také přístup k individuálnímu vzdělávání podle svých potřeb.
O agentuře Pickerly
Pickerly je marketingová future-built agentura z pražského Smíchova, která inovuje trh marketingových služeb a definuje novou generaci agentur. Neřeší jen správu online marketingových kampaní, ale také tvoří kreativu, do kterých aplikuje metody založené na behaviorální vědě. Mimo to tým agentury pomáhá značkám se strategií a identifikuje příležitosti k růstu a digitální transformaci s marketingovými technologiemi.
Inovativní přístup k marketingovým službám předvedl agenturní tým i nedávnou přednáškou na Sklik Expert fóru s tématem Memory Metrics:
Zájem Pickerly o nové přístupy, jak analyzovat data a identifikovat reálný přínos pro klienta, je nám blízký, proto jsme rádi, že jsme mohli agentuře udělit nejvyšší úroveň spolupráce, a to Certifikaci.
Prohloubení vztahu se Seznamem a jeho reklamním systémem Sklik nám umožňuje prosazovat nové mediální strategie do mediamixu prostřednictvím principu 70/20/10, kdy aplikujeme 70 % výdajů do reklamy v Skliku do hlavních zavedených taktik a postupů, 20 % do rozvoje a inovace stávajících řešení a 10 % do úplných novinek v rámci beta testování.
Programy Certifikace & Ověření se s letošním rokem mění. Nově budeme vždy v lednu vyhlašovat partnery, kteří ocenění získají na celý daný rok. A to není všechno. Takže, dámy a pánové, seznamte se s našimi partnery pro rok 2025.
Máme radost, že do naší certifikované rodiny můžeme přivítat pražskou mediální agenturu Jedničky, která nyní získává s tímto oceněním spojené výhody. Patří mezi ně například předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účastnit se na konferenci Klub Sklik s doprovodných programem. Agentura má také dveře otevřené na dalších konferencích pořádaných …
Instinct Agency je pražská mediální agentura, která nyní získává s tímto oceněním spojené výhody. Patří mezi ně například předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účastnit se na konferenci Klub Sklik s doprovodných programem. Agentura může dále využít účast na dalších konferencích pořádaných Seznamem, osobních setkání s konzultanty a další individuální vzdělávání …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.