Prohloubení vztahu se Seznamem a jeho reklamním systémem Sklik nám umožňuje prosazovat nové mediální strategie do mediamixu prostřednictvím principu 70/20/10, kdy aplikujeme 70 % výdajů do reklamy v Skliku do hlavních zavedených taktik a postupů, 20 % do rozvoje a inovace stávajících řešení a 10 % do úplných novinek v rámci beta testování.
Certifikované agentury Sklik mají nového člena Pickerly
Agentury s certifikací od nás získávají řadu výhod. Patří mezi ně předávání know-how pro zvýšení efektivity kampaní, beta testování nových funkcí nebo možnost účasti na konferenci Sklik Expert fórum. Zástupci certifikovaných agentur se pravidelně setkávají s našimi Sklik konzultanty a mohou se účastnit specializovaných workshopů pořádaných Seznamem. Dostávají od nás také přístup k individuálnímu vzdělávání podle svých potřeb.
O agentuře Pickerly
Pickerly je marketingová future-built agentura z pražského Smíchova, která inovuje trh marketingových služeb a definuje novou generaci agentur. Neřeší jen správu online marketingových kampaní, ale také tvoří kreativu, do kterých aplikuje metody založené na behaviorální vědě. Mimo to tým agentury pomáhá značkám se strategií a identifikuje příležitosti k růstu a digitální transformaci s marketingovými technologiemi.
Inovativní přístup k marketingovým službám předvedl agenturní tým i nedávnou přednáškou na Sklik Expert fóru s tématem Memory Metrics:
Zájem Pickerly o nové přístupy, jak analyzovat data a identifikovat reálný přínos pro klienta, je nám blízký, proto jsme rádi, že jsme mohli agentuře udělit nejvyšší úroveň spolupráce, a to Certifikaci.
Za tým konzultací Sklik Ondřej Němec