Andy Sitta, šéf Seznam Brand Studia, otevřel program Seznam fóra 2024 přednáškou o kampani Pohádky do auta, kterou společně se svým týmem připravil pro klienta Renault. Cíl byl jasný a ambiciózní – pobavit nejen řidiče, ale i jejich potomky, a tím vylepšit vnímání značky Renault. V článku zjistíte, jak si kreativci ze Seznam Brand Studia s nelehkým úkolem poradili.
Automobilka Renault svůj nový model Austral představila prostřednictvím originálního televizního spotu, v němž se fantaskní podmořský svět prolíná s tím lidským a hlavní roli v něm hraje představivost. A Seznam Brand Studio dostalo za úkol tuto myšlenku přenést do onlinu tak, aby oslovila české publikum.
Andy Sitta se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Dnes čeří vody nativní reklamy a řídí jedno z nejlepších brand studií na světě. Jeho misí je dokázat, že i reklama se dá dělat tak, aby lidi neštvala, a přitom přinášela výsledky. Za tyto aktivity sbírá ceny doma i v zahraničí. V roce 2023 získal titul Native Advertising Marketer of the Year.
Výsledkem je kampaň založená na pohádkách pro malé i velké, která získala čtyři zlaté medaile v mezinárodní soutěži Native Advertising Awards 2024. A vy teď můžete přímo od zdroje zjistit, jak vznikala a do jaké míry s vymýšlením pohádek pomohla umělá inteligence.
Oblíbené Mapy.cz prošly zásadní proměnou – změnily název na Mapy.com a zamířily na zahraniční trh. Za drobnou změnou názvu stojí měsíce práce. David Finger vysvětluje, co bylo hlavním důvodem rebrandingu, jaké kroky předcházely získání globální domény .com i jak si česká mapová aplikace za hranicemi vede.
Online, televize, print i rádio – to všechno je Seznam. Proč je výhodné pod jednou střechou nabízet různé reklamní formáty? Které v roce 2025 nejlépe fungují? A jak je efektivně kombinovat? To je téma, kterým Magida Sukkari otevřela letošní Seznam fórum.
Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, vyhlásila vítěze už čtvrtého ročníku Agenturní spolupráce roku. Za loňské kampaně ocenila Acomware, VML, Omnicom Media Group, Dentsu, Publicis Groupe, Deserved, Mindsquared, Performio a EuroAgency.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.