Andy Sitta, šéf Seznam Brand Studia, otevřel program Seznam fóra 2024 přednáškou o kampani Pohádky do auta, kterou společně se svým týmem připravil pro klienta Renault. Cíl byl jasný a ambiciózní – pobavit nejen řidiče, ale i jejich potomky, a tím vylepšit vnímání značky Renault. V článku zjistíte, jak si kreativci ze Seznam Brand Studia s nelehkým úkolem poradili.
Automobilka Renault svůj nový model Austral představila prostřednictvím originálního televizního spotu, v němž se fantaskní podmořský svět prolíná s tím lidským a hlavní roli v něm hraje představivost. A Seznam Brand Studio dostalo za úkol tuto myšlenku přenést do onlinu tak, aby oslovila české publikum.
Andy Sitta se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Dnes čeří vody nativní reklamy a řídí jedno z nejlepších brand studií na světě. Jeho misí je dokázat, že i reklama se dá dělat tak, aby lidi neštvala, a přitom přinášela výsledky. Za tyto aktivity sbírá ceny doma i v zahraničí. V roce 2023 získal titul Native Advertising Marketer of the Year.
Výsledkem je kampaň založená na pohádkách pro malé i velké, která získala čtyři zlaté medaile v mezinárodní soutěži Native Advertising Awards 2024. A vy teď můžete přímo od zdroje zjistit, jak vznikala a do jaké míry s vymýšlením pohádek pomohla umělá inteligence.
Když se řekne ideální místo pro život, Jižní Město si asi představí jen málokdo. Co s tím, pokud máte propagovat developerský projekt právě na Jižáku? Honza Čapek a Pavel Hluchý ze Seznam Brand Studia popisují, jak vznikala vizuálně silná a odvážná kampaň s cílem napravit pochroumanou reputaci největšího pražského sídliště.
Oblíbené Mapy.cz prošly zásadní proměnou – změnily název na Mapy.com a zamířily na zahraniční trh. Za drobnou změnou názvu stojí měsíce práce. David Finger vysvětluje, co bylo hlavním důvodem rebrandingu, jaké kroky předcházely získání globální domény .com i jak si česká mapová aplikace za hranicemi vede.
Online, televize, print i rádio – to všechno je Seznam. Proč je výhodné pod jednou střechou nabízet různé reklamní formáty? Které v roce 2025 nejlépe fungují? A jak je efektivně kombinovat? To je téma, kterým Magida Sukkari otevřela letošní Seznam fórum.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.