Andy Sitta: Když kreativita v reklamě poráží prachy

Andy Sitta, šéf Seznam Brand Studia, otevřel program Seznam fóra 2024 přednáškou o kampani Pohádky do auta, kterou společně se svým týmem připravil pro klienta Renault. Cíl byl jasný a ambiciózní – pobavit nejen řidiče, ale i jejich potomky, a tím vylepšit vnímání značky Renault. V článku zjistíte, jak si kreativci ze Seznam Brand Studia s nelehkým úkolem poradili.

Automobilka Renault svůj nový model Austral představila prostřednictvím originálního televizního spotu, v němž se fantaskní podmořský svět prolíná s tím lidským a hlavní roli v něm hraje představivost. A Seznam Brand Studio dostalo za úkol tuto myšlenku přenést do onlinu tak, aby oslovila české publikum.

Andy Sitta se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Dnes čeří vody nativní reklamy a řídí jedno z nejlepších brand studií na světě. Jeho misí je dokázat, že i reklama se dá dělat tak, aby lidi neštvala, a přitom přinášela výsledky. Za tyto aktivity sbírá ceny doma i v zahraničí. V roce 2023 získal titul Native Advertising Marketer of the Year.

Výsledkem je kampaň založená na pohádkách pro malé i velké, která získala čtyři zlaté medaile v mezinárodní soutěži Native Advertising Awards 2024. A vy teď můžete přímo od zdroje zjistit, jak vznikala a do jaké míry s vymýšlením pohádek pomohla umělá inteligence.

Sdílet na sítích