Kateřina Nosianová: Seznam Partner o penězích aneb Jak vylepšit monetizaci

Jak efektivně monetizovat obsahový web? To je žhavé téma, na které se zaměřila Kateřina Nosianová. Ve své přednášce vysvětluje, jak Seznam Partner zvyšuje výkon reklamních zón i co pro vyšší provize mohou udělat samotní partneři. Protože o peníze jde až na prvním místě.

Kateřina popisuje, co tým služby Seznam Partner dělá pro to, aby byl výkon reklamy co nejvyšší – od školení inzerentů přes zkvalitňování obsahové sítě až po přidávání nových reklamních formátů. A přidává i tipy, co mohou pro vyšší výnosy z reklamy podniknout partneři.

Kateřina Nosianová je součástí Seznam Partner od roku 2018. Vede projekty Seznam Doporučuje, Mediální Zastupování, Rádia na HP a Podcasty.cz. Kromě konzultační činnosti a rozvoje služeb pro partnery v rámci Seznam Partner se soustředí i na vylepšení mailové komunikace a využití AI v komunikaci s partnery.

Vzhledem k tomu, že dosah kampaní postavených na cookies třetích stran klesá, je důležité, aby partneři své čtenáře motivovali k přihlášení. Ale čísla hovoří jasně – aktuálně má přihlášení uživatelů implementované jen necelé jedno procento partnerů v obsahové síti. Proč je přihlašování důležité a jak usnadňuje cílení reklamy? I to se dozvíte v záznamu Kateřininy přednášky.

Sdílet na sítích