Jak efektivně monetizovat obsahový web? To je žhavé téma, na které se zaměřila Kateřina Nosianová. Ve své přednášce vysvětluje, jak Seznam Partner zvyšuje výkon reklamních zón i co pro vyšší provize mohou udělat samotní partneři. Protože o peníze jde až na prvním místě.
Kateřina popisuje, co tým služby Seznam Partner dělá pro to, aby byl výkon reklamy co nejvyšší – od školení inzerentů přes zkvalitňování obsahové sítě až po přidávání nových reklamních formátů. A přidává i tipy, co mohou pro vyšší výnosy z reklamy podniknout partneři.
Kateřina Nosianová je součástí Seznam Partner od roku 2018. Vede projekty Seznam Doporučuje, Mediální Zastupování, Rádia na HP a Podcasty.cz. Kromě konzultační činnosti a rozvoje služeb pro partnery v rámci Seznam Partner se soustředí i na vylepšení mailové komunikace a využití AI v komunikaci s partnery.
Vzhledem k tomu, že dosah kampaní postavených na cookies třetích stran klesá, je důležité, aby partneři své čtenáře motivovali k přihlášení. Ale čísla hovoří jasně – aktuálně má přihlášení uživatelů implementované jen necelé jedno procento partnerů v obsahové síti. Proč je přihlašování důležité a jak usnadňuje cílení reklamy? I to se dozvíte v záznamu Kateřininy přednášky.
Tým ze Seznam Partner a divize Homepage letos přináší už třetí ročník online konference pro vydavatele obsahu. Letos se opět budeme věnovat naší obsahové platformě Seznam.cz. Ukážeme si novinky a změny v newsfeedu a podíváme se na to, kde leží hranice mezi převzatým a kradeným obsahem. Diskutovat budeme také o tom, jak správně zdrojovat autorské a generované fotografie nebo jak správně přistupovat k využívání fotek. A tím zdaleka nekončíme, tak se 17. října připojte i vy.
Domovská stránka Seznamu se mění a dává více prostoru uživatelskému obsahu. Ondřej Tolar v rozhovoru s moderátorkou Zuzanou Hodkovou popisuje, jakým směrem Seznam Homepage posunou nové platformy – od diskuzí na Lidé.cz přes videa na Médiu a Streamu až po Podcasty.cz.
Jak v éře generovaných textů rozpoznat kvalitní článek? Jaké atributy musí splňovat autorský text? A kde leží hranice mezi autorským a opsaným článkem? To jsou otázky, na které v rozhovoru s Terezou Strnadovou, šéfeditorkou domovské stránky Seznamu, odpovídala akademička Lenka W. Císařová.
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.