Seznam Nákupy nyní pohodlně s jediným přihlášením
Nově máte možnost vstupovat do rozhraní Skliku i Zboží.cz jediným loginem jako vlastník účtu i jako uživatel, pokud jste správce účtu. Přesun mezi rozhraními tak bude naprosto plynulý.
Kampaně typu Zboží.cz v Skliku se nově stávají kampaněmi typu Nákupy. Nový název lépe vystihuje současný zásah inzerce, který už delší dobu široce přesahuje cenový srovnávač Zboží.cz. Nepleťte si ale název srovnávače Zboží.cz, který pro návštěvníky zůstává stejný.
Díky kampaním Nákupy oslovíte více než 50 %* aktivně nakupující české internetové populace. Inzerce se zobrazuje nejen na oblíbeném srovnávači Zboží.cz, ale i ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz, Obrázky.cz a Sbazar.cz. Tyto weby dnes přivádějí většinu návštěvnosti na e-shopy. Aby název inzerce lépe odpovídal jejímu skutečnému dosahu, přejmenováváme ji ze Zboží.cz na Nákupy.
S novým označením Seznam Nákupy, případně jen Nákupy, se setkáte v rozhraní Skliku u filtrů kampaní, ve statistických reportech a na další místech v rozhraní.
Vaše kampaně, které již ve svém názvu Zboží.cz mají, nijak přejmenovávat nebudeme, a tak se nemusíte bát, že by se vám např. objevily v Google Analytics pod jiným názvem. Nastavení, které zůstává v rozhraní Zboží.cz – např. podrobná diagnostika dat, nastavení dopravy nebo hodnocení zákazníků, najdete nadále na https://admin.zbozi.cz.
Musím něco udělat já?
Nemusíte. Pouze zvažte sjednocení reportingu v případě, že nadále vyhodnocujete někdejší inzerci Zboží.cz od Skliku zvlášť. Veškerou inzerci může obsluhovat jeden specialista z jednoho účtu hrazeného jedinou Peněženkou. Další výhody najdete v naší nápovědě.
Co mi změny přinesou?
Někdejší inzerci Zboží.cz postupně integrujeme pro inzerenty do Skliku tak, aby si ji mohli nastavit, spravovat a vyhodnotit na jednom místě. Spojujeme tak výhody vysokého výkonu inzerce v cenovém srovnávači Zboží.cz s intuitivním ovládáním Skliku. Vše si pak můžete vyhodnotit sami a na jednom místě.
V kampaních typu Nákupy najdete nově, vedle zdroje nastavení cen za proklik, informace o provozovně dané kampaně. V případě, že existuje k provozovně nějaké varování nebo dokonce chyba, uvidíte u jejího názvu upozornění. Klikněte na něj a získáte přehled o kondici dat dané provozovny.
Specialista tak snadno zjistí, že existuje problém s daty nebo chybí některé z důležitých nastavení provozovny, aniž by musel přecházet do administrace Zboží.cz.
Druhou novinkou jsou upozornění na důležité změny nebo chyby týkající se Nákupů přímo v Skliku, a to ve zprávách v rozhraní.
Tým Seznam Nákupy
*Zdroj: kumulativní měsíční reach RU search.seznam.cz, Zbozi.cz, Sbazar.cz, Obrázky v období leden až září 2024 dle NetMonitoru