Seznam pes v nové reklamní kampani otevírá dveře do svého digitálního domova 

Veronika Geltner 14. dubna 2025

Tuzemská internetová jednička Seznam.cz pokračuje v podpoře posilování své značky a představuje novou brandovou kampaň, která staví na úspěchu digitálního maskota v podobě Seznam psa. Koncept vznikl opět ve spolupráci s agenturou Triad, o výrobu spotu se postarali v BareBear production.

Na internetu jako doma 

Nový koncept s názvem „Na internetu jako doma“ odkazuje na domovskou stránku Seznam.cz, kde Seznam pes bydlí a odkud spolehlivě zajišťuje řešení všech potřeb svého páníčka, tedy uživatele. „Je to právě on, kdo se stará o to, aby na domovské stránce Seznam.cz bylo vždy to, co uživatele zajímá. Ve spotu máme míčky, které symbolizují služby Seznamu, koberečky představují zase články – vše dokonale zapadá do pohodového digitálního domova,“ přibližuje myšlenku nového konceptu Marek Řípa, Senior Brand and Media Manager české internetové jedničky. Dále dodává, že seznamácká hlavní stránka je pro mnoho uživatelů startovním bodem na internetu. Dříve dokonce bývala dostupná pod ikonickým tlačítkem domečku. „Koncept agentury Triad skvěle vystihl tuto myšlenku a zároveň ji propojil s postavou Seznam psa. Chtěli jsme, aby kampaň přinesla pozitivní emoce a pohled na domovskou stránku očima našeho čtyřnohého pomocníka. Je to zkrátka takový užitečný parťák,“ říká Marek Řípa. 

Kampaň cílí na občasné návštěvníky stránky 

Koncept je zaměřen na uživatele, kteří Seznam.cz využívají jen příležitostně. Ty chce firma motivovat k častějším návštěvám. Marek Řípa vysvětluje, že úspěch předchozí kampaně ukázal, jak dobře tento přístup funguje. „Poslední kampaň dokázala zvýšit počet zobrazení stránky o 8 %, a to v cílové skupině light a medium users. Chceme na tento úspěch navázat a dál motivovat občasné návštěvníky, aby na naši domovskou stránku zavítali častěji a objevili všechny užitečné funkce, které jim Seznam.cz nabízí,“ vysvětluje. 

Nová kampaň odstartuje 14. dubna na televizních obrazovkách a postupně se rozšíří i do dalších médií. Vedle televize ji podpoří online komunikace, rádio, kino, venkovní reklama (OOH) a tisk. Prostřednictvím širokého mixu kanálů chce Seznam.cz oslovit co nejvíce různých skupin uživatelů a připomenout jim, že na Seznamu se mohou cítit jako doma. 

Veronika Geltner

PR specialistka

Sdílet na sítích