Tuzemská internetová jednička Seznam.cz pokračuje v podpoře posilování své značky a představuje novou brandovou kampaň, která staví na úspěchu digitálního maskota v podobě Seznam psa. Koncept vznikl opět ve spolupráci s agenturou Triad, o výrobu spotu se postarali v BareBear production.
Na internetu jako doma
Nový koncept s názvem „Na internetu jako doma“ odkazuje na domovskou stránku Seznam.cz, kde Seznam pes bydlí a odkud spolehlivě zajišťuje řešení všech potřeb svého páníčka, tedy uživatele. „Je to právě on, kdo se stará o to, aby na domovské stránce Seznam.cz bylo vždy to, co uživatele zajímá. Ve spotu máme míčky, které symbolizují služby Seznamu, koberečky představují zase články – vše dokonale zapadá do pohodového digitálního domova,“ přibližuje myšlenku nového konceptu Marek Řípa, Senior Brand and Media Manager české internetové jedničky. Dále dodává, že seznamácká hlavní stránka je pro mnoho uživatelů startovním bodem na internetu. Dříve dokonce bývala dostupná pod ikonickým tlačítkem domečku. „Koncept agentury Triad skvěle vystihl tuto myšlenku a zároveň ji propojil s postavou Seznam psa. Chtěli jsme, aby kampaň přinesla pozitivní emoce a pohled na domovskou stránku očima našeho čtyřnohého pomocníka. Je to zkrátka takový užitečný parťák,“ říká Marek Řípa.
Kampaň cílí na občasné návštěvníky stránky
Koncept je zaměřen na uživatele, kteří Seznam.cz využívají jen příležitostně. Ty chce firma motivovat k častějším návštěvám. Marek Řípa vysvětluje, že úspěch předchozí kampaně ukázal, jak dobře tento přístup funguje. „Poslední kampaň dokázala zvýšit počet zobrazení stránky o 8 %, a to v cílové skupině light a medium users. Chceme na tento úspěch navázat a dál motivovat občasné návštěvníky, aby na naši domovskou stránku zavítali častěji a objevili všechny užitečné funkce, které jim Seznam.cz nabízí,“ vysvětluje.
Nová kampaň odstartuje 14. dubna na televizních obrazovkách a postupně se rozšíří i do dalších médií. Vedle televize ji podpoří online komunikace, rádio, kino, venkovní reklama (OOH) a tisk. Prostřednictvím širokého mixu kanálů chce Seznam.cz oslovit co nejvíce různých skupin uživatelů a připomenout jim, že na Seznamu se mohou cítit jako doma.
V prvním čtvrtletí roku 2025 byly nabídkové ceny středně velkých starších bytů* v České republice o 18 % vyšší než ve stejném období roku předcházejícího. A tempo zdražování se stále mírně zrychluje. Vyplývá to z aktuálních dat portálu Sreality.cz a Indexu Sreality.cz, který sleduje vývoj nabídkových cen bytů v celém Česku. Pokud porovnáme první kvartály …
Lukáš Šmol, který do ledna letošního roku vedl sdružení CPEx, nastupuje do společnosti Seznam.cz na pozici seniorního produktového manažera do týmu Identita. Jeho rolí v divizi Identity a uživatelského profilu bude rozvoj znalosti uživatelů pro bezpečnou a transparentní personalizaci a cílení napříč službami české internetové jedničky.
Z dat portálu Sreality.cz vyplývá, že garáže a garážová stání v meziročním srovnání loňského a předloňského roku zaznamenaly mírný nárůst nabídkových prodejních cen. U garáží tyto ceny stouply o 6,3 %, zatímco garážová stání podražila o 4,8 %. Zdražování je rovněž znát i u pronájmů. Nejvíce garáže zdražily v Jihočeském (o 13,5 %), Moravskoslezském (o …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.