Ondřej Vícha: Chytrá kampaň aneb Nechte AI pracovat za vás

10. června 2025

Chytrá kampaň je novinka v Skliku, která se automaticky a bez nutnosti specifikovat cílení vydává do obsahové i vyhledávací sítě. Díky tomu nahradí pět typů kampaní, které aktuálně inzerenti musí využít, pokud chtějí obsáhnout celé portfolio Skliku. Jak kampaň funguje a pro koho se hodí?

Nový typ kampaně ocení méně zkušení uživatelé, kteří s kampaněmi v Skliku sice pracují, ale nejsou ostřílení v nastavování nebo optimalizaci cílení. Druhou cílovou skupinou jsou naopak zkušení PPC specialisté, kteří to s kampaněmi umí, ale chybí jim čas. Pokud se v některé z cílovek poznáváte, více se dozvíte v Ondřejově přednášce.

Ondřej Vícha v Seznamu působí jako produktový manažer a věnuje se rozvoji reklamního systému Sklik. Stará se o textovou reklamu ve Vyhledávání na Seznamu, měření konverzí a integraci velkých jazykových modelů do reklamního systému. Ondřej stojí také za vznikem Chytré kampaně a současně vede produktový tým výkonnostní inzerce.
Sdílet na sítích