Stali se tvářemi nové kampaně a říkají, jak to doopravdy je. Právo do podpory nového formátu zapojilo vlastní redakci 

Hana Holubová 2. června 2025

Právo, tištěný deník vydavatelské společnosti Borgis, vychází od 2. června ve zcela nové grafické podobě, kterou podpoří komunikační kampaní. Ve zpracované kreativě se představí tváře redakce deníku.  

Marketingová kampaň startuje v den prvního vydání deníku v novém grafickém formátu a vyvrcholí na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary, kde je Právo již tradičně hlavním mediálním partnerem. Kreativní koncept kampaně vznikl ve spolupráci s marketingovým oddělením Seznam.cz. 

Pro mnoho čtenářů, jak nám ukazují výsledky z průzkumů, je čtení novin denní rituál – chvilka odpočinku, stabilita a pečlivě srovnaný balíček informací v jinak nekonečném online světě. Všichni víme, že dnešní doba tištěným médiím nepřeje, ale redakce podniká kroky k tomu, aby měl deník Právo před sebou co nejdelší budoucnost,“ říká Eliška Farářová, brand manažerka Seznam.cz pro deník Právo. 

„Víme, že změny má rád jen málokdo, a naprosto upřímně přiznáváme, že ten prvotní šok ze změny si zažila i půlka redakce deníku. Centrální myšlenkou kampaně je, že změnu formátu komunikujeme realisticky, bez snahy ji přikrášlovat nebo ohýbat. Tedy stejným přístupem, jakým přistupuje ke zpracování informací samotné Právo, potažmo redakce. Napříč kampaní tedy zaznívá: V deníku Právo píšeme, jak to doopravdy je!,” říká Petra Röslerová, Idea Maker a Copywriter kampaně, k centrální myšlence kreativního pojetí a dodává: „Vážím si důvěry šéfredaktora Petra Šabaty v přijetí provokativnějšího stylu marketingové komunikace.” 

V kampani se objeví vedle šéfredaktora Petra Šabaty politická reportérka Karolína Brodníčková, ekonomická redaktorka Anna Hošková, zástupce sportovní rubriky Robert Neumann nebo kulturní redaktor Jaroslav Špulák. 

Hana Holubová

PR specialista

Sdílet na sítích