Právo, tištěný deník vydavatelské společnosti Borgis, vychází od 2. června ve zcela nové grafické podobě, kterou podpoří komunikační kampaní. Ve zpracované kreativě se představí tváře redakce deníku.
Marketingová kampaň startuje v den prvního vydání deníku v novém grafickém formátu a vyvrcholí na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary, kde je Právo již tradičně hlavním mediálním partnerem. Kreativní koncept kampaně vznikl ve spolupráci s marketingovým oddělením Seznam.cz.
„Pro mnoho čtenářů, jak nám ukazují výsledky z průzkumů, je čtení novin denní rituál – chvilka odpočinku, stabilita a pečlivě srovnaný balíček informací v jinak nekonečném online světě. Všichni víme, že dnešní doba tištěným médiím nepřeje, ale redakce podniká kroky k tomu, aby měl deník Právo před sebou co nejdelší budoucnost,“ říká Eliška Farářová, brand manažerka Seznam.cz pro deník Právo.
„Víme, že změny má rád jen málokdo, a naprosto upřímně přiznáváme, že ten prvotní šok ze změny si zažila i půlka redakce deníku. Centrální myšlenkou kampaně je, že změnu formátu komunikujeme realisticky, bez snahy ji přikrášlovat nebo ohýbat. Tedy stejným přístupem, jakým přistupuje ke zpracování informací samotné Právo, potažmo redakce. Napříč kampaní tedy zaznívá: V deníku Právo píšeme, jak to doopravdy je!,” říká Petra Röslerová, Idea Maker a Copywriter kampaně, k centrální myšlence kreativního pojetí a dodává: „Vážím si důvěry šéfredaktora Petra Šabaty v přijetí provokativnějšího stylu marketingové komunikace.”
V kampani se objeví vedle šéfredaktora Petra Šabaty politická reportérka Karolína Brodníčková, ekonomická redaktorka Anna Hošková, zástupce sportovní rubriky Robert Neumann nebo kulturní redaktor Jaroslav Špulák.
Deník Právo se 2. června představí čtenářům v menším formátu a ve zcela nové grafické podobě. Nový design novin vytvořilo Studio Najbrt grafického designéra Aleše Najbrta. Změna formátu souvisí mimo jiné i s přechodem Práva do tiskárny Mafraprint. „S ohledem na možnosti tiskárny a s tím i spojené náklady na výrobu, jsme se rozhodli zvolit …
Chystáte proměnu vaší zahrady? Chtěli byste v ní pěstovat zeleninu a zároveň z ní udělat také oázu klidu a pohody pro celou rodinu? Ukázky toho, jak elegantně lze i menší zahrady proměnit, vás čekají v britské reality show Zahradní proměny na Televizi Seznam. Tým zkušených zahradních designérů – Charlie Dimmocková, Lee Burkhill, Flo Headlamová a Chris Hull – plní lidem …
Nájemní i prodejní ceny starších bytů* střední velikosti v celé Praze i v jejích všech deseti obvodech** meziročně podražily. V prvním čtvrtletí roku 2025 jste mohli byt v Praze koupit o 16 % dráže než ve stejném období předchozího roku. Za pronájem bytu jste zaplatili zhruba o desetinu více. Kdo chce investovat do vlastního co …
Zpracování osobních údajů
Za účelem využití služby „Newsletter Seznam.cz” dostupné na internetové adrese (URL) https://blog.seznam.cz (dále jen „Služba“) uživatelem Služby (dále jen „Uživatel“) je společnost Seznam.cz, a.s., IČO 261 68 685, se sídlem Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5, provozovatel Služby (dále jen “Provozovatel”) oprávněna zpracovávat osobní údaje Uživatelů (zejména adresné a popisné údaje v rozsahu níže uvedeném), které tito Uživatelé poskytnou Provozovateli v rámci užívání Služby.
Osobní údaje Uživatele budou zpracovány Provozovatelem v nezbytném rozsahu za účelem poskytování Služby, a to zejména za těmito účely:
za účelem zařazení kontaktních údajů do databáze Provozovatelem a za účelem zasílání obchodních nabídek Uživateli ze strany Provozovatele;
za účelem zařazení kontaktních údajů do kontaktů Provozovatele za účelem vzájemné budoucí komunikace Provozovatele a Uživatele.
Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro splnění smlouvy, na jejímž základě Uživatel užívá Službu, a jejíchž smluvní stranou je Uživatel, jako subjekt osobních údajů.
Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.