Magida Sukkari: Exkurze do světa mediatypů

24. září 2025

Online, televize, print i rádio – to všechno je Seznam. Proč je výhodné pod jednou střechou nabízet různé reklamní formáty? Které v roce 2025 nejlépe fungují? A jak je efektivně kombinovat? To je téma, kterým Magida Sukkari otevřela letošní Seznam fórum.

V dnešním mediálním prostředí rozhoduje o úspěchu nejen zásah, ale i schopnost propojit reklamní a komunikační kanály do funkčního celku. Koexistence různých mediatypů v rámci jednoho mediálního domu umožňuje lépe oslovit relevantní publikum, využít silné stránky formátů a vytvářet mezi nimi synergie. Díky tomu je reklama efektivnější a odolnější vůči rychle se měnícím trendům, vysvětluje Magida Sukkari, Insight and analysis manager ze Seznamu.

Magida Sukkari se médiím a výzkumům věnuje od roku 2001. Zkušenosti sbírala ve výzkumných a mediálních agenturách i mediálních domech, kde působila na pozicích spojených s klientským servisem, business developmentem a strategickou analýzou dat. V Seznamu pracuje od roku 2021 a zodpovídá za analýzy, datovou podporu a insighty pro obchod, vedení firmy, produktové týmy i marketing.
Sdílet na sítích