V boxu Předvolební aréna na domovské stránce Seznam.cz bylo v srpnu publikováno celkem 238 článků od politiků. Texty, které splnily podmínky služby Médium.cz a dostaly se na domovskou stránku Seznam.cz, zaznamenaly dohromady přes 420 milionů zobrazení (titulek, jméno a strana politika) a celkem 2,8 milionu přečtení.
Nejproduktivnější byli členové Přísahy a Pirátské strany, naopak žádný článek nepublikovali politici STAN a SPD.
Někteří politici přesáhli ve čtenosti svých článků hranici 100 tisíc a přihlásili se o provize ze zobrazené reklamy. Za srpen vyplatil Seznam.cz zhruba 80 tisíc korun celkem dvanácti politikům, nejúspěšnější získal necelých 15 tisíc korun, nejnižší provize byla v řádu desítek korun.
V Předvolební aréně mohou aktivní politici bez ohledu na politickou příslušnost oslovovat své voliče. Stačí si založit profil se skutečným jménem na platformě Médium.cz, ověřit se prostřednictvím stranické centrály telefonicky nebo e-mailem a začít publikovat. Seznam.cz do textů nezasahuje.