Honza Čapek & Pavel Hluchý: Kontroverze jako cesta ke kampani snů

Když se řekne ideální místo pro život, Jižní Město si asi představí jen málokdo. Co s tím, pokud máte propagovat developerský projekt právě na Jižáku? Honza Čapek a Pavel Hluchý ze Seznam Brand Studia popisují, jak vznikala vizuálně silná a odvážná kampaň s cílem napravit pochroumanou reputaci největšího pražského sídliště.

Developerská skupina Finep připravuje výstavbu moderního městského centra Nový Opatov, které výrazně promění tvář pražského Jižního Města, kde žije zhruba 80 tisíc lidí. Komplexní reklamní kampaň z dílny Seznam Brand Studia Jižák představila jako fenomén s bohatou historií i nenaplněným potenciálem. A výsledky ukazují, že mix architektury, rapu a kontrastu mezi starým a novým skvěle zafungoval.

Honza Čapek v Seznam Brand Studiu tvoří kreativní koncepty a komunikační strategie pro české i globální značky. Věří, že reklama má lidi bavit i přinášet výsledky, proto spojuje odvahu a vášeň s efektivitou a porozuměním datům. Kampaně, na kterých se podílel, získaly přes 30 mezinárodních ocenění v prestižní soutěži Native Advertising Awards v Kodani a Londýně.
Pavel Hluchý má za sebou dlouholetou kariéru ve světě užitého umění a reklamy. Jako Art a Creative Director se podílel na pracích oceněných v soutěžích ADC či Native Advertising Awards. V Seznam Brand Studiu vytváří kreativní koncepty s důrazem na smysluplné budování značek. I po letech v branži ho nepřestává bavit provokovat a bořit stereotypy.
Sdílet na sítích